Gå til innhold

hvor mange flasker??? snart 8 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange flasker får deres små.. jeg ammer ikke mer og synst jeg gir så mange flakser.. noen måltid er bare 1-1,5 time mellom.. men ho tar av og til bare 70-100 ml og så er ho fornøyd.. av og til om natten tar ho bare 50 ml og sovner igjen.. hvordan er det hos dere??+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ammer ikke mine tvillinggutter. vi lager opp flasker på 120 ml for et helt døgn. spiser ca hver tredje time.. noen ganger litt oftere.. særlig på kvelden.. spiser kanksje rundt 100 ml på natten. spiser 19-1930, 02 og mellom 6-7 på natten. syns egentlig det er lite.. men helt umulig å få i mer.. skulle ønske de spiste mer og hver fjerde time

Skrevet

8 flasker pr døgn, lager for 1 døgn av gangen med 120ml på hver. Hvilken mme bruker du? bruker nan jeg, en stund brukte jeg hipp sin, men opplevde da at han bare spiste 50-100, likte den rett og slett ikke så godt. så her måtte vi bytte merke. nå tar han ofte 120 til alle måltid. men om ho legger greit på seg, så trenegr du ikke bekymre deg. Skal ikke være lett dette her..

Skrevet

vet at ho legger på seg godt for det merker jeg på klærne.. bare synst det blir så mange flasker i løbet av et døgn.. noen som vet hvor masse de skal ha i seg i løpet av 1 døgn ca..

Skrevet

Er jo forskjellig fra barn til barn. Min tulle blir 8 uker til søndag og har levd på flasker i 3 uker. Hun drikker 5 flasker i døgnet. klokken 6:00, 10:00, 14:00, 18:00 og 22:00. Tidene er ca tider. Hun får 130ml på de 3 første flaskene og 160 på de to siste så hun har litt lager til natten. Har brukt tid på å komme inn i dette. Sutrer hun for raskt etter et måltid bysser og duller vi for som oftest er hun bare trøtt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...