LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Før var det slik at man kunne poke folk man var usikker på om man kjente. Om de poket tilbake fikk man se profilen dems en viss tid. Men nå ser det ut for at man bare kan poke om man allerede er inne på profilen. Litt teit da, om man søker på Stine Olsen feks får man opp 300, og ikke alle har et bra bilde slik at man faktisk ser om det er Stine fra 7.klasse liksom...skal man da skrive et langt og forklarende brev til de ca 50 som KAN være rett Stine?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2008 Spør i dag og, finner ikke ut av det...
brooklyn Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 jeg kan bare poke de vennene jeg har, ikke ukjente som jeg kanskje tror er venner fra skolen, f.eks. Da er det ganske kjipt når noen har bilde av seg selv med skibriller og hjelm. blir litt sånn..eh?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Ja netopp! Har søkt og søkt etter folk jeg gikk de tre første årene med på barneskole, har jo ikke snakket med noen av de siden. Og da er det jo veldig ehh...når de har bilde av bikkja eller har dykkermaske på. Så endte med at jeg sendte samme brev til 3 "maria", så får vi se om jeg får napp. Vært så mye enklere å kunne poke dem da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå