Gå til innhold

Hatlista

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Carl Berner

Graving

Kø igjen

Eksamen

Ikkeselvrensende stue

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Helse, eller mangel på sådann.

-Søvn, eller mangel på sådann.

-Været.

Hva er galt med Carl Berner, hæ?

Skrevet

DE GRAVER OPP HELE JÆVLA CARL! Derfor står morratrafikken fra CB til Sinsenkrysset oppover, og fra Veitvet til Storo nedover, og så fra Ryen til Storo som alltid. En jævla time til bhg er ikke mrsmt.

Skrevet

Det burde strengt tatt si det meste. På tide med en tur på min balkong og en tur ned i noen flasker vin, kanskje?

Skrevet

Jammen det blir jo så fiiiint. =)

Kjør kollektivt, vett'u. Eller sykle. Moahaha.

Skrevet

Helt forbanna klart. Den der Pollyanna-greien funket ikke, men det er mulig at utsikten til noe rødvinsgurgling og med påfølgende vrøvling kan gjøre susen. Det er jo ikke så lenge til heller

Skrevet

Rehabilitering,rehabilitering og....REHABILLITERINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*LEI*

Skrevet

Hvilken rehabilitering?

Skrevet

Begge deler forutsetter at man har kropp, og blir derfor umulig, medmindre kollektivet henter meg ved døra og kjører meg til bhgport, for så å vente og kjøre meg til døra igjen. Dessuten sykler jeg ikke sju km til bhg med 22 kg unge uanfaansett.

Hva er galt med været, da?

Skrevet

På den dumme blokka jeg bor i.....=(

Skrevet

Pollyanna har fått solariumrynketryne, hengevom og tattiser, men insisterer på hoftebukser og kort topp der hun dingler siggen over kebabtallerknene. Hjalp ergo ikke henne heller.

Skrevet

Pfft, sier'em alle.

Været suger fordi jeg har lyst å gå ut i det, men er for syk. Til helga, når jeg forhåpentligvis er frisk nok til å være ute i det, blir det garantert guffent.

Skrevet

Det suger mens det står på, vi var pakka i plast og utafor var det bare gjørme - og det pågikk i måneder. Men det blir fint!

Skrevet

Blir du gladere om jeg flæsjer puppa?

Skrevet

Det er i det minste noe å glede seg over.

Skrevet

Joda, de har pakket oss fint inn i plast. Ser ut som vi bor i en jæ**** julegave! Gjørmen er ikke bare utenfor lengre og det er tyyypisk at det er slik vi skal ha det i sommer! *furter litt til*

OG der STILLER jævla byggemannen seg utenfor hullet som en gang var et vindu, OG TAR EN RØYK!!!!!!!! Fyyyysj=(

Skrevet

Det er noe dritt. Håper de blir ferdige til arvingen kommer. Vi hadde rehabilitering på blokka vår da jeg gikk hjemme med nyfødt, og det var et helvetes bråk, som selvfølgelig altid var på det verste når kronprinsen skulle sove

Skrevet

Spenstig når folk som meg som bor høøøyt over bakken og ikke har gjenboere plutselig har menn utafor soveromsvinduet før fuglene fiser også.

Skrevet

Bunadskjortestryking

Bunadskjortestryking

OG bunadfaen!

Skrevet

ekstrem giddaslaushet

takespinn..bah

Skrevet

Akkurat!!!! Det er konspirasjon! jeg er sikker på det...Alltid værst når det er sove tid=(

*så glad de bare skal holde på i 2år...* blæh

Skrevet

Mye rynker og legg på din skjorte, skjønner jeg - de sinnagrønne skyene sørover er antakelig fra deg? Men du blir jo den fineste i verden, da!

Her er angsten om det er plass til ulltrøye under veslas bunadskjorte - som er kort på erma, men sånn er livet, det kan ikke passe alltid.

Skrevet

Det er jo det positive;o) bo i 4etg med skogen som nærmeste nabo, også en morgen er det masse manner i vinduet!! haha... Og enda bedre nå som de invaderer stuen min=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...