Mersa og gutta <3 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 lest gjennom tipsetrådene, men har verken kafferens eller jifskurekrem (står på handlelisten nå!) Noen som har andre tips til å få dusjkabinettet rent?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Har du ikke sånn vindus vask? det funker;o)
Scorpiogi Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 vi har enormt med kalk i vannet, og eneste som har funka uten å jobbe seg i hjel er faktisk Cillit Bang.......
Mersa og gutta <3 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Cilit Bang, ødlegger ikke det fugene da? hmmm, på reklamen er den iallefall super, skiten går vekk FØR vaskekluten kommer i nærheten ;-P Vindusvask har vi ikke, vasker bare vinduer/speil med avispapir vi...
Mersa og gutta <3 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 Det begynner å demre for meg det ja....blæh! Hater å vakse dusjen!!!! Får gjøre mitt beste, og gå over igjen med jifen i morgen...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Det beste er vindus vasken fra Europris, og superkluten fra Lidl=)
happybirthday Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Har du prøvd eddikvann? Bland en del eddik (tror jeg brukte vanlig eple-eddik) og vann. Bruk en klut og tørk eddikvann over glassflatene i dusjkabinettet, gjerne en ganske våt klut. La det virke litt og tørk godt med vanlig våt klut (ikke eddikvann, bare vanlig vann) og all kalkbelegg glir lett av, er min erfaring. Trenger ikke skure, kanskje bare lett gni på vanskelige plasser.
Mersa og gutta <3 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2008 Vinduspris fra Europris og Lidl klut er notert :-) Eddik ja! Burde jo tenkt på det! Fungerer til så utrolig mye! Skal prøve det neste gang!! Har fått vasket det nå, ble ikke perfekt, men iallefall bedre enn utgangspunktet :-)
Gjest irismor Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Tar en svamp m/skrubb på ene siden. Spruter jifskurekrem på veggene i dusjkabinettet. Fukter svampen i godt varmt vann. Gnir med den myke siden på svampen (ikke skrubben, blir riper) Lar det virke i 10-15 min så skyller jeg i så varmt vann som mulig. Skyll godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå