Gå til innhold

Vasking av dusjkabinettet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lest gjennom tipsetrådene, men har verken kafferens eller jifskurekrem (står på handlelisten nå!)

Noen som har andre tips til å få dusjkabinettet rent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke sånn vindus vask? det funker;o)

Skrevet

vi har enormt med kalk i vannet, og eneste som har funka uten å jobbe seg i hjel er faktisk Cillit Bang.......

Skrevet

Cilit Bang, ødlegger ikke det fugene da? hmmm, på reklamen er den iallefall super, skiten går vekk FØR vaskekluten kommer i nærheten ;-P

Vindusvask har vi ikke, vasker bare vinduer/speil med avispapir vi...

Skrevet

Det begynner å demre for meg det ja....blæh! Hater å vakse dusjen!!!! Får gjøre mitt beste, og gå over igjen med jifen i morgen...

Skrevet

Det beste er vindus vasken fra Europris, og superkluten fra Lidl=)

Skrevet

Har du prøvd eddikvann? Bland en del eddik (tror jeg brukte vanlig eple-eddik) og vann. Bruk en klut og tørk eddikvann over glassflatene i dusjkabinettet, gjerne en ganske våt klut. La det virke litt og tørk godt med vanlig våt klut (ikke eddikvann, bare vanlig vann) og all kalkbelegg glir lett av, er min erfaring. Trenger ikke skure, kanskje bare lett gni på vanskelige plasser.

Skrevet

Vinduspris fra Europris og Lidl klut er notert :-)

Eddik ja! Burde jo tenkt på det! Fungerer til så utrolig mye! Skal prøve det neste gang!!

Har fått vasket det nå, ble ikke perfekt, men iallefall bedre enn utgangspunktet :-)

Gjest irismor
Skrevet

Tar en svamp m/skrubb på ene siden. Spruter jifskurekrem på veggene i dusjkabinettet. Fukter svampen i godt varmt vann. Gnir med den myke siden på svampen (ikke skrubben, blir riper) Lar det virke i 10-15 min så skyller jeg i så varmt vann som mulig. Skyll godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...