Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Skal til å bestille et program nå, men lurer på om det finnes et gratis program som jeg kan laste ned i stedet.
Galskapens overhode Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Masse.. googlet det jeg.. her er søkeresultatt http://www.google.no/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&channel=s&hl=no&q=antivirus+free&meta=&btnG=Google-s%C3%B8k
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 AVG heter det vel, et av de bedre man får tak i, inkludert de man betaler i dyre dommer for. Ligg iallfall unna Norton om du bestemmer deg for å kjøpe. Seig greie som bare roter til maskinen om det ikke er lagt inn fra dag èn.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Var akkurat det jeg skulle til å bestille, takk for tips : )
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Adavare (tror det skrives slik) er gratis og kan lastes ned fra nettet=)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Avast er kjempebra! Adaware er vel anti spionprogram? Smart aa ha det ogsaa i hvertfall.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 *dumma* hadde jeg bare sett etter så hadde jeg jo sett hva det heter=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå