Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med meg at det er bra å tøye mellomkjøttet før fødsel, men hvordan gjør man det egentlig? Prøvde litt i går, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få dette til ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg smoerer i hvert fall, med en riktig "lurium"olje jeg har faatt av en kineser jeg stoler paa her i Asia. Jeg toeyer ikke saa mye (andregangsfoedende) men jeg smoerer og dytter litt. Forrige gang toeyde jeg, og da var det noen fingre inn og sprike litt med dem paa et vis. Ikke lett nei, med stor mage, hehe, det er litt av hvert man skal gjennom.

Skrevet

selv bruker jeg mandelolje og smører og masserer med!

Skrevet

Ja, det er nok rette ordet, hehe....dytter sier jeg da. Men massere er bra. Og blir man litt rutinert etter noen dager, saa kan man strekke litt. Det er jo rart aa toeye der, akkurat hvor man egentlig vil vaere stram, men som legen sier, den aapningen er som munnen, den kan vaere veldig liten og veldig stor i omkrets, saa vi faar bare toeye, smoere, massere og dytte paa, tror det er mandel i det jeg bruker ogsaa, lukter i hvert fall det.

Skrevet

Men mellomkjøttet er bare mellom skjeden og anus ?? eller skal man tøye selve skjeden?

Og hvor lenge av gnagen holder dere på?

Skrevet

Jeg smoerer hele underlivet. Revner man naturlig, saa er det som regel bakover eller forover, saa det er der man vil forebygge... Saa kanskje smoere hele omraadet og toeye i skjeden kan vaere en plan? Noen minutter hver dag er bra mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...