2 Gullunger Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 15 dager på overtid... endelig et håp om at det er noe på gang! De to siste dagene har jeg hatt litt små tak som har kommet og gått, men gitt seg etter noen timer, og så begynt igjen... I dag har jeg hatt tak som kommer innimellom helt siden jeg sto opp i 7-tiden, og de har blitt litt vondere utover dagen, selv om de er langt fra skikkelig vondt enda. Mye slim kommer idag, og når jeg er på do for nr 2 så er det "suppe"... Nå skal jeg inn på den fine linken jeg fant her inne for noen dager siden og begynne å time det litt (http://baby2see.com/contractions_timer.html). Spennende!!! Håper inderlig det skjer noe nå!!!! Første gang jeg har hatt litt skikkelig håp i allefall.... *håpe håpe*
reekleim *fødeklar* Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Ja dette låter jo virkeligen lovende lykke til å hold oss gjerne oppdatert!!! spennende. 15 dager på overtid ja, da er det virkeligen dags!
Viktory87 Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Hehe... ja jeg sier det rett ut: er det noen som bør føde nå i dag, så er det ihvertfall du:)! Har du ikke godt lenge nok no da! hehe... Stakkar du er vel lei... Jeg sender myyyyye *FØDESTØV* *FØDESTØV* *FØDESTØV* *FØDESTØV* Krysser fingrene og tærne for att du skal føde i dag ja:) hehe.... Stor Fødeklem:)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Joda, du føder i dag kjenner det på meg! hehe.... Masse masse lykke til, på tide at du får mini ut nå
Viktory87 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 hehe skrivefeil! skulle stå GÅTT lenge nok no da, og ikke GODT lenge nok no da. Hehehe...måtte bare rette opp feilen!
2 Gullunger Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 splot! vannet gikk! Riene varer bare 30-40 sek, men kommer med ca 3,5 min mellomrom - gjør ikke særlig vondt enda. Ved hver rie fosser det ut mer vann! Skrekkblandet fryd!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Heldig du er!! Men sannelig på tide:-) Lykke til, kos deg masse når det hele er over!!!
Modrops Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 15 dager på overtid ? Lar de folk gå så lenge ???
<3Sosivov<3 Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Å, nå er det virkelig i gang! Masse lykke til!!
Sikkertforgammel Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Lykke til :) Skulle ønske det var meg, men får knipe igjen noen uker til da! Snart har du babyen din hos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå