Gjest vinterbrud Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Snakk om å være sløv,tenk å glemme igjen sitt eget barn på flyplassen i et fremmed land! Jeg leste om saka på dagbladet.no. De hadde dårlig tid til neste fly,og faren trodde mora hadde barnet og omvendt.Heldigvis endte det godt til slutt for det lille barnet.
værærli.no Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 uff ja slik skjer desverre..... Men jeg syns det er verre med at bhg glemmer unger på tur og i tillegg ikke komme på det før folk eller foreldre ringer! Slike hendelser skulle gitt bhg en SAFTIG bot!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Ja et sted har de nok fått inspirasjon til manuset til "hjemme alene" filmene. Det er nok dessverre ikke første gang sånt skjer... Vi har heldigvis en avtale oss i mellom når det gjelder store folkemengder. Da er Knerten mitt ansvar og Storebror min manns ansvar:o) Da er det aldri noe tvil om hvem som trodde hva.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Mamma glemte meg en gang. Jeg var nyfødt og broren min var 2 1/2 år. Gikk ut av leiligheten med storebroren min så sier han: Mamma hvor er babyen hen a?? mamma: ÅÅÅ GUD!!! Løp opp i leiligheten der lå i senga stille og fornøyd. Hehe. Var bare snakk om 5 min da. var nok litt stressa på flyplassen ja...
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 mamma og stefaren min glemte meg igjen på en bensisnstasjon i sverige når jeg var rundt syv år, de oppdaget det heldigvis ganske fort men jeg fikk meg sannelig litt av en støkk når de plutselig var borte:S
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Moren min glemte søsteren min på sten&støm når hun var liten.Hadde satt vogna utenfor og hun kom på det når hun satt på trikken på vei hjem.Hun hoppet av trikken og løp ned og hentet henne.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå