arbeidsuhellet14.juli Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er halvt sykemeldt (angst), og sykemld min går t.o.m i morgen, men jeg har ikke fått legetime før 22.mai. Synes dere jeg da kan ringe legen å høre om jeg kan gå halvt frem til 22???? Jeg føler meg på ingen måte klar for å gå fullt enda. Før jeg begynte i halvt nå fra mandag (2.pinsedag) har jeg vært helt sykemeldt en lengre periode for å komme meg opp av mørket igjen, og er redd for å falle ned i mørket igjen om jeg tar en rivstart nå med full jobb.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Legen min gjør det hvertfall sånn at hvis sykemeldingen min går ut og jeg skal til han 3 dager etterpå så skriver han ny sykemelding fra den dagen den gamle gikk ut. Nå kan jeg faktisk bare ringe for å få den fornyet også da siden han vet hvordan situasjonen er Ring legen din du, det ordner seg sikkert!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Takk for svar. Ja da er det bare å slå nr og sitte i tlfkø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå