bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Lille Snorre Magnus kom til verden mandag 5 mai, nøyaktig 14 dager over termindato. Fødselen gikk utrolig bra, kom inn på føden i halv 3-tida natt til mandag med 4cm åpning, og gullungen ble født fem over 6 på morgenkvisten. Klarte meg utrolig fint bare ved å puste rolig og kontrollert, og helt uten skriking og hyling:-) Trodde det kom til å være mye vondere og ta mye lengre tid enn det faktisk var/gjorde! Så dere andre førstegangs - ikke ta sorgene på forskudd, men vær godt forberedt på hva som skal skje:-) Det hjalp ihvertfall meg veldig! Nå koser vi oss bare hjemme sammen med pappaen, og triller masse turer i det fantastiske finværet. Da sier jeg takk for meg her inne, og ønsker dere andre masse lykke til med deres fødsler!!
reekleim *fødeklar* Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Tusen takk og lykke til videre dere. Godt at du fikk en fin opplevelse!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer så mye med lille gutten:) Lykke til videre til dere også
2 fine små Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Utrolig bra historie, skapt til aa foede du! =o)) Gratulerer saa mye, nyt videre naa.
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer så masse!! Jeg hadde også en kjapp og fin første-fødsel. Alt var over på 2,5 time. Lykke til videre på ferden!
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer med prinsen Jeg vil også ha en slik fødsel.... Kos dere videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå