Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 er dere det,eller drar dere hjem før leggetid? Hvis dere er på besøk.. hvordan gjør dere det da? Min er tre mnd..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Va har lagt henne i vognbagen og latt henne sove. Så over i bilsetet når vi skulle hjem igjen.. Det gikk bra det:) Ikke hatt noen problemer med det...
*smula* Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Fram til han var 6 mnd, hadde vi ikke noe problem med å ha han med på kveldstid. Da la vi han i vognbagen, så sov han der til vi skulle hjem. Han våkner alltid når vi flytter han fra bagen til bilen, så da ammet jeg han før vi reiste, så han skulle roe seg igjen. Nå som han har blitt litt eldre, tar vi med reiseseng og legger han i den. Men hvis det er snakk om å være kanskje bare 1 time lenger, drar vi når det er på tide å sove.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 hva gjør dere med klær da? På vinteren må jo baby ha på og av en del klær når de skal ut i bilen.. Da våkner de vel?
*smula* Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Nå har ikke det vært noe problem for oss, for han våkner uansett, så da kan vi ta på litt mer klær når vi skal ut i bilen.
Snupi27 Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 jeg er ikke borte når det er leggetid. da må vi i såfall sove der vi er.. vi kunne gjøre det fram til hun var ca 4 mnd. hun våkner så lett og er vanskelig å få til å sovne igjen om hun har sovet en stund rett før leggetid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå