Gå til innhold

når begynte deres små å sitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste satte seg ikke opp før han var 9 mnd (litt lat av seg - he he)

Yngste satte seg opp selv da han var ca 7 mnd.

Skrevet

Oi! Lat? Hva er min da? 10,5 mnd, og setter seg enda ikke opp selv...

Skrevet

Hun satt selv da hun var 5 mnd. gammel. Det var ganske tidlig. Helsesøster anbefalte å ikke la henne sitte så mye da. De skal visst vente til de greier å sette seg opp selv.

Skrevet

hvordan setter de seg opp hvis de ligger på ryggen eller magen da?

Skrevet

Min satte seg opp selv da hun var ca 7 mnd. Bare liksom akte seg opp fra mageleie mener jeg å huske?

Skrevet

De ruller, stopper på siden og strekker armen på undersiden. Da kommer de halvveis opp i sittende. Noen begynner å sette seg etter at de har lært å krabbe. Da setter de seg fra krabbestilling. Noen, og det er ikke så veldig mange av de, tar en hel sit-up...

Skrevet

Storebroren satt seg opp selv da han var nesten 8 mnd. Lillebroren er snart 8 mnd og det er ikke noe som tyder på at han har tenkt å sette seg opp i den nærmeste fremtiden.

Skrevet

hvilke tegn kan man se etter da?

Skrevet

Eldste satte seg opp selv 7 mnd.

Yngste tror jeg var rundt 9 mnd når han satte seg opp i sittestilling selv.

Skrevet

emilie satt seg opp for første gang alene når hun akkurat var blitt 8 mnd.

hun var først i krabbestilling, så dro hun armene lenger og lenger mot kroppen så ryggen kommer høyere opp så fikk hun beina forover og slapp taket med armene så satte hun seg opp på rompa si =)

Skrevet

De begynner å støtte seg på armene. Alltså ligger på siden og legge ene armen under seg å støtter seg på den. Sånn "sitter på ytterkanten av låret" på en måte:)

Skrevet

Snuppa dyttet seg opp på armene når hun lå på magen også svingte hun bena opp på den ene siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...