sommerful Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Må få noen synspunkter fra dere. Vi skal føde et stykke fra hjemmet vårt noe som gjør at pappan skal være på sykehuset hele tiden mens vi er der. Sist satt han med pc og tv. undr hele fødselen kunn de 3 siste timene inne på fødestuen at han klarte seg uten. Nå har jeg lagt ned forbud om å ta pc med. Vil ha den oppmrksomhten jeg syns jeg fortjener. Etter fødselen skal han sannelig få ta sin del av babyen denne ganngen. Jeg skal vile. Selvfølgelig skal jeg gjøre mitt men ,mene pc kan være hjemme i 3-5 dager.Hva syns dere?
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Satt sanbo med pc mens du fødte????Da hadde jeg explodert.Beklager altså.Han virka jo veldig engasjert... Pc kan godt ligge hjemme når man er på sykehuset!!!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Her i huset skal pc være AVSLÅTT fra fødselen og to uker etter. Såpass fortjener jeg etter 9 mndr med graviditet, forberedelser, husarbeid+++ Så stå på ditt du, kanskje det vil bli en god opplevelse for pappen å delta mer på fødselen. Lykke til:-)
Supermamm Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Hadde mannen min prøvd seg på det hadde jeg blitt illsint! Pc får bli hjemme! Kan liksom ikke skjønne at det er et tema engang jeg...
våren-08 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Er det mulig!!? Herre gud, hadde min gubbe vært så lite engasjert tror jeg ikke det hadde blitt noen flere unger jeg gitt... Så ingen tvil om hva jeg mener; hold pc`n hjemmme og få han til å delta etter fødsel. Det fortjener du så absolutt.
Andrebolleiovnen Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Da vi var på svangerskapskurs var det en ivrig vordende far med ett tonn av spørsmål. Det første han spurte om var om det var internett tilgang på sykehuset. Han hadde store planer om å surfe nettet forsto vi. I tillegg fant han ut at morfin var fin bedøvelse for vordende mor, så det skulle hun ha sa han.... Til slutt lurte han på om det var mange fedre som besvimte under fødsel. Er're mulig?? Jeg syntes synd på den gravide dama hans for å si det slik. Og ikke minst flau på hennes vegne over de mildt sagt dumme spørsmåla... Her har det ikke vært aktuelt å ta med pcen-... Eller kanskje foresten... Msn og webcamera?? BARE TULLA!!!! man må da klare seg noen timer uten mobil, pc og internett under et av livets viktigste øyeblikk!
Hikken Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 PCen skal ikke være i nærheten av sykehuset under fødselen!
sommerful Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2008 Tusen takk for støttn. Skal vise han innleggene så regner jeg med at jeg kan dra til sykehuset uten pc i bagn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå