Ane** Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Det er ett år siden jeg fødte, og jeg har ikke fått tilbake mensen enda.... I februar begynte jeg å få litt mensensmerter i ny og ne, så nå har jeg hatt mensensmerter i 3 mnder. Og siste 5-6 ukene har de vært ca 3 dager i uka, og siste uka nå har jeg hatt virkelige smerter og skikkelig vondt hver dag...... Ikke no mensen, og ikke gravid... Og SÅ mye "mensensmerter"!!! Noen som vet hva dette kan være? Jeg merker jeg begynner å bli redd for kreft og gudene vet hva det kan være... Noen som har opplevd det samme. 3 mnder er liksom litt vel lenge å ha vondt... Og ikke legetime før på mandag
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Ikke gøy å ha så vondt, da blir man lett redd. Men det kan være 1000 andre ting enn kreft. Smerter kommer som oftest ikke først når det gjelder underlivskreft. Jeg ville tippe at du kan ha f.eks en cyste (ikke farlig, men plagsomt. Det hender cyster må fjernes). Det kan også hende det er en muskelknute, hormonforstyrrelse eller noe som har grodd litt galt etter fødsel hvis du fikk sår/rifter innvendig. Alle disse tingene lar seg i allefall ordne nokså greit, og det finnes sikkert en drøss andre ufarlige tilstander som kan gi smerter. Det er bra du har time hos lege da, man skal ikke gå med smerter uten å gå til lege. Hvis det blir altfor vondt eller du er veldig redd så kan du jo dra til legevakta eller ringe legen og høre om du kan komme i dag eller i morgen? Håper det ordner seg for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå