Gå til innhold

når avtok kvalmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er 8+5 og synes kvalmen har avtatt... eg er fortsatt kvalm inni melllom, men synes det har blitt mye bedre.. er dette tidlig? eg har gått kvalm fra uke 5 ca... så det er jo ikkje lenge... når avtok kvalmen hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Dette varierer jo fryktelig fra svangerskap til svangerskap. Man kan ikke en gang si at det varierer fra person til person. I mitt første svangerskap spydde jeg hver dag i 14 uker og la ikke på meg i det hele tatt. Andre gangen var jeg moderat kvalm i noen uker, men stort sett i fin form. Nu er jeg kvalm fra morra til kveld omtrent hele tiden. Jeg er nu 8+4. Har vært kvalm siden uke 5. Spyr stort sett daglig.

Skrevet

kvalmen min begynte å roe seg i uke10!

Skrevet

min kvalme sist svangerskap ga seg etter 4mnd å det håper j å sleppe denne gang.

Skrevet

kvalmen begynte i uke 6. jeg er i uke 10 nå og synes det har blitt verre. håper det gir seg snart.

Skrevet

men du lilletrollet? gikk det første svangerskapet ditt fint for det om du ikke la på deg noe og kasta opp daglig i 14 uker? jeg har ikke noe tegn til mage og har gått ned i vekt, er redd for at jeg ikke "vokser".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...