Gå til innhold

Noen kloke ord jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så akkurat en annonse i avisa, stillingsannonse..

En jobb jeg virkelig kunne ha tenkt meg.. Men vet de vil ha folk med masse erfaring. Jeg har selv bare 1,5år med erfaring innen yrke.. Burde jeg søke? Vet jo at det er bare å gjøre det, det verste jeg kan få er et nei.. Men med min dårlige selvtillit, så er jeg usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soek, hvis ikke vil du angre paa at du ikke var modig nok!

Skrevet

Jeg ville uten tvil ha søkt. Du har jo ingen ting å tape på det, og 1,5 med erfaring er jo litt da.

Lykke til : )

Skrevet

Tusen takk =)

skal søke, har jo ingenting å tape!

Skrevet

Forstår det kan føles vanskelig. Men hva om du snur det hele til at utfordringen for deg er å søke, ikke få jobben. Om du søker har du "vunnet" uansett om du får jobben eller ei :-)

Skrevet

Nå har jeg tenkt at jeg skal søke, men ikke forvente om å få den.. Så blir jeg ikke skuffet ihvertfall. Men dere, når det er søknadsfrist 31.mai, når er stillingen fra da tror dere? 1.juli eller 1.aug??

Skrevet

Tidligst 1. august vil jeg tippe. De må regne med at de ansetter i løpet av juni og den som de ansetter kan jo tenkes å ha 3 mnd oppsigelse, da kan de evt ikke begynne før 1. oktober. Så ville være rart om de forventer at noen skal begynne 1. juli hvertfall.

Lykke til, hiv deg uti det, det er jo mangel på arbeidskraft nå så 1,5 års erfaring kan vise seg å være nok! :)

Skrevet

1.aug hadde nemlig vært perfekt!! Da er permisjonen over, og jeg kan nyte sommeren samtidig.. hehe.. eeeelsker sommer og stranda!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...