Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Er ikke så mange babyer som heter det eller? Mer 20-30 åringer.
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Synes Camilla er et helt greit navn, men jeg kjenner og har kjent så utrolig mange Camillaer at det føles litt oppbrukt for meg. Men som nevnt over så er det nok ikke så veldig mange babyer og småbarn som heter det, det var nok en Camilladillse på 80 tallet og deromkring. Kanskje vi trenger noen små Camillaer igjen?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Vi har kalt jenta vår for Camilla. Jeg syns det er et skikkelig gladnavn. Hi
@nemone Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Kjempefint, jeg hadde det på topp 5 lista mi selv. Synes også Milla er fint, men det synes jeg passer bedre på et barn enn en voksen. Og da ville Camilla vært helt supert - Milla som kjælenavn. Men min kjære syntes ikke det var noen god ide så da ble det et helt annet navn her.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Camilla er et vakkert navn med kvalitet som aldri går av moten, og passer både som liten og stor ;-))
tullehøna Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Navnet er fint, kjenner flere som heter det. Men skjønner ikke hvorfor man ikke skriver Kamilla i stedenfor. Syns det er mye finere jeg. Bare et lite innspill..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har alltid likt det navnet. Men har jo blitt kjent med en drøss som heter det, ettersom åra har gått.. Veldig vanlig på slutten av 70-tallet i allefall..
neutral Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Kjempefint! Men, Kamilla synes jeg er enda finere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå