Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Har den siste uka slitt med og få sove om nettene, både pga urolige bein, og jeg klarer ikke og finne noen god stilling og sove i.... Er i uke 33+2 nå, og magn begynner og bli stor, og kjenner godt til bekkenløsningen.... Var på apoteket for og kjøpe magnesium mot urolige bein, men fikk da beskjed om at det ville hun ikke anbefalle meg, så vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. Prøvde og gå en tur i går kveld, og da ble beina roligere, men bekkenet ble værre.... Og når jeg først sovner så våkner eg i hytt og pine og må opp og tisse. Noen som har gode råd til meg, blir snart gal jeg, hvis jeg ikke får sove ordetlig snart... Må si jeg gleder meg til babyen min er ute ja:)
hallais Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har brukt å ha på meg ulllongs mot urolige ben, og så har jeg en kjempestor silkenattkjole utenpå som gjør det lettere å snu seg med bekkenløsningen. Lekkert antrekk, men funker for meg!! Har også erfaring med at bena blir mere urolige dess roligere jeg har vært på dagen.. Lykke til!
reekleim *fødeklar* Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Har dessverre inget råd å gi deg, ville bare si at jeg har det akkurat som deg. det er pyton. Ett varmt bad føre jeg legger meg kan lindre litt!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Takk for svar:) Skal prøve det og se om det virker... Syntes det er hlt pyton jeg å, men må jo bare komme igjennom det, selv om man nesten blir gal....
reekleim *fødeklar* Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 ja, så kommer våres bebier ut å da er det glemt Lykke til du!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 Ja, tror det er sånn:) Takk for det:) Lykke til til deg å
åsemor Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 veit ikke om det funker men min mor sier at om man spiser banan minst 1 om dagen hjelper det på urolige bein.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2008 Da skal jeg prøve det i kveld, og se om det hjelper, selv om jeg har fått halsbrann av bananer før....
maiprinsen Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Prøv støttestrømper som du får kjøpt på apoteket. Gjør superduper nytte for meg. Og så har jeg funnet ut at det hjelper å ikke helle innpå en liter vann rett før leggetid mot do løpingen. tihi.... Og jeg er mega tørst om kveldene, men alt for å få sove om natta. Og som andre har skrevet, silke eller silke look a like nattkle gjør susen når en snur seg masse om natten når en har bekkenløsning.
Tante Bassa Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Knyt en ulltråd rundt anklene. Det skal vistnok hjelpe mot urolige ben....
KarinB Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 ta en sommerdyne og rull den så de blir en lang slange liksom. Da kan du ligge å holde rundt den og ha den mellom beina, kan gi deg en god liggestilling iallefall selv om det ikke hjelper på do-løping og snu-vondt. Kan også anbefale å legge denne dynen samenrullet sånn halveis under deg på den ene siden, da kan du nærmest få ligge på ryggen. Det synes jeg er deilig iallefall:)
Zabbi Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 jeg har blitt anbefalt magnesium både av jordmor og lege, og en helsokostdame, å det funker sånn greit, men det er individuellt på hvordan den virker. Den har hvertfall tatt den verste delen av leggkramperne mine
bella&skatt Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Knyt en ulltråd rundt benet! Det tok knekken på maurene i bena mine.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 15. mai 2008 #14 Skrevet 15. mai 2008 Som flere sier - ull funker mot urolige ben! Jeg legger meg med ullsokker (syntes det var greiere enn tråd), litt varmt ja, men funker som bare det. Når jeg våkner iløpet av natta tar jeg de av, for da er det over og jeg sover godt videre Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå