Gå til innhold

21 uker på vei, liten blødning i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått legetime klokka 13.20... herregud så nervøs jeg er! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjipt. Få høre hvordan det har gått da!

Jeg er i uke 23 og hadde litt farget utflod på papiret når jeg var på do i stad, men avventer litt med å ringe lege da det var så bittelite...

Kjenner jo gudskjelov liv, men aldri gøy med blødninger eller farget utflod uansett..

Blødde endel i 1.trimester også, men har ikke hatt blødninger siden uke 11..

Håper virkelig ikke det kommer noe mer!

Håper alt gikk bra med deg!!

Skrevet

Det gikk bra :) Han undersøkte ikke meg, men tok UL.. babyen hadde det bra og morkaka var fin.. skal til jordmor om en uke, så hvis det ikke har gitt seg til da så blir det GU.. men nå vet jeg at den lille har det fint :)

Skrevet

Så godt å høre at alt gikk bra!!:-))

Da kom det nok av skjøre slimhinner eller noe da!? Sa han noe om det? Min gynekolog sa i hvert fall det til meg da jeg stadig vekk hadde blødninger i 1.trimester. Hun sa at jeg også mest sannsynlig kom til å få flere blødninger senere i svangerskapet, så vet jo at det ikke behøver å bety at noe er galt, men man bekymrer seg alltid allikevel..

Kjenner du spark ennå?

Jeg har morkaka foran, kjenner spark hver dag, men litt sporadisk da morkaka demper for dem. Det kan jo fort utløse en bekymring hvis man ikke har kjent noe på en stund i tillegg til farge på utflod...

Men, men, alt er sikkert bra, jeg kjenner jo litt liv:-)

Skrevet

Nei, men det var skjøre slimhinner som var årsaken sist.. (i uke 8).. minner veldig om den blødningen, så satser på at det er det.

Kjenner liv, og det er jo veldig betryggende :)

Er nok ufarlig hos de også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...