*novemberbebbis* Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hvis jeg kjøper frossen reker og skreller selv???
*Super*Mamman* Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Kos deg med reker du:) Ikkeno farlig i det hele tatt:)
*novemberbebbis* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Seriøst!!:):) Var sikker på at det var farlig jeg...syns jeg har hørt det flere ganger..!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 reker er kokt,ikke no farlig!! bare kos deg med reker både nå å når du ammer
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Man kan trygt spise reker under svangerskapet ja, men man skal være litt obs når man ammer. Det er ene og alene fordi reker KAN (understreker kan) føre til allergiske reaksjoner hos babyen. Det samme gjelder jordbær. Det kan føre til... Er ikke sikkert at det gjør det. Men det oppdager man fort. Det gjelder forsåvidt all mat når man ammer. Man finner fort ut om babyen reagerer på det man spiser eller ikke =)
-sga- Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Barnet KAN få allergiske reaksjoner ved store inntak. Det ble sagt tidligere at man skulle holde seg helt unna skalldyr - det er ikke regelen nå. Det jeg har hørt er at man skal være litt forsiktig med å spise innmaten i krabben, klørne er helt OK. Spis reker og kos deg. Om ikke lenge er Chablis'n også på bordet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå