mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 dobbelt så mange:o)) Det fikk jeg erfare i dag. Knerten våkner mye tidligere enn Storebror..... Så i dag har jeg laget frokost til en, kledd på en og levert en i bhg. Og det gikk fort kan man si:-D Vi var i bhg. leeeenge før vi normalt pleier..... He he he, ja, ja en erfaring rikere. Men husker jo at jeg synes det var styr når jeg hadde bare en. Og dere som har 3-4-5-6-7-8 synes sikkert det er betydelig roligere når halvparten er borte:o))
Reveenka Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hahaha, ja - to er ikke mer enn det man tar under armen! Merkes nesten ikke når det er så få hjemme c",) (gnidetinn!)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Hahatålerdetjeg....... Men det er det jeg mener, at halvparten av de man har, det være seg 2 eller 10 blir jo halparten så bråkete og halvparten så mye styr:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Och fem myror är fler enn fyra elefanter;-)) Kos deg med Knerten du!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 Ha ha ha ha ha...... Du får sagt det du.... Men du kan vel aldri ha halvparten av barna hjemme. 1 1/2 barn skal godt gjøres å få til:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Hehe, sant nok det:-) Men stort sett så har jeg alltid noen ekstra her vet du;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 Ja bare det er partall så er det greit:o) Og så får du ta en vareopptelling når kvelden kommer, så du ikke har lagt nabobarna uten at naboen vet om det:-DD
Reveenka Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Fort gjort å få med en ekstra! Pleier å ha opprop ved avreise, jeg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Ja noen ganger er det rett og slett nødvendig:-) Men hyggelig å ha noen ekstra da!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Hehe jeg er så bortskjemd at jeg tør nesten ikke si det.Men gubben står opp med de tre eldste så sover jeg og minstemann gjerne til 9.30.Dvs vi brukte det, nå står han opp før klokka 8.. Det var kjempe rart den vinterferie uka da vi bare hadde 2 barn hjemme.Nå vil farfaren og farmora låne de to eldste i en mnd i sommer, men vi får se....Er roligere med bare 2 ja, mindre krangling iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå