Gå til innhold

Reise på "ferie" i fire dager, tre netter uten knøtt...?


Isacog Mamma`n sin<3

Anbefalte innlegg

I juni/juli har jeg og samboer lyst til å reise til utlandet, uten gutten vår. Bare en liten "finne kjærligheten igjen" tur. Da er klumpen 8 1/2 mnd. Hva mener dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reis sier nå jeg :))) OG KOS DERE MASSE!!!

 

Håper dere "finner kjærligheten igjen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt det samme her, bestilte langhelg til Roma i juni. Bestilte den før jul. og ut på vinteren fikk jeg "panikk", og tenkte at nei kan ikke reise fra minsten. Avbestilte turen, men angrer nå... Spurte helsesøster og hun mente man hadde godt av litt voksentid, sunt for hele familien det :) Så bare reis dere, kos dere... Man har så godt av å komme seg bort litt, og bare være kjærester igjen..

 

Blir nok en tur på oss også utpå sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og smaboer reiser til london fra 24.-26.juni. gutten skal da være hos bestemor. tror det blir godt for oss å få litt tid når det bare er oss. forholdet trenger pleie det også, og det tjener jo babyen på også, når han har foreldre som er glade i hverandre og bruker tid sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første turen er alltid vanskelig uansett hvor gamle de er. Så lenge de får mat......og du klarer å koble ut savnet, er en tur med din kjære ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...