* 5 om dagen * Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 må igjen skryte av den største trilla til jysk...lett, og god å kjøre, og 4 stillinger på ryggen, derav liggestilling. billig er den goså, ca 700 tror jeg... (disney trille)
PopUp Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Takk for svar, men den har vi prøvd. Veldig god på mange måter, men hjulet datt av på 2 av de (reklamerte og fikk ny) og den siste knirket og knaket så fælt.
silhah og emilie Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 carena easy full liggestilling, helt grei å trille, koppholder for trilleren:p stor handle kurv og liten og lett:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Maclaren techno xt=) Full liggestilling og masse annet! Kanon trille... http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/maclaren/
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Vi hadde carena easy og det er den verste vogna vi har hatt i hus. Knirka og knka og fremhjula gikk dit de selv ville hele tiden. Solgte den og kjøpte en fisher paraplytrille istedenfor. Den fylte alle mine krav: liggetilling varekurv liten og lett både oppslått og sammenlagt avtagbar kalosje.
Piipii Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Vi har troller color kit ( litt usiker om den heter color kit) og er kjempe fornøyd. Du får den i fine farger, den har full liggestilling og har store hjul. Den har også stor handlekurv under:) Vi så på carena easy, men jeg hater sånne små hjul, så troller er absolutt favoritt her:) Vi kjøpte den på rudo til under 1000 lappen;)
* 5 om dagen * Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 ok, det har ikke skjedd noe med min, og den har vært igjenom noen prøvelser.flytur, og syden i 2 uker, og vi gikk masse hver dag. gutten her er 14 kilo, også hadde vi alltid med litt under vogna, men likevel er det ikke blitt noen skader på den.det står maxvekt 15 kilo, men det var ikke noe problem. men da er det sikkert andre som er bedre...nok å velge i :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå