Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 jeg fikk vite at jeg er ca 6-7 uker i dag å ikke 5:) var på ultralyd å fikk se et bankende hjerte:) det var en helt ubeskrivelig følelse jeg fikk av å se det:)
lilletrollet Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 He he. Det hørtes kjent ut den følelsen. Gratulerer!!!! Da vet du jo at alt er i orden og at det nu er ca 97% sjanse for at det skal gå bra.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 det er så rart at dette endelig har skjedd meg:) har jo prøvd i 6 år og jeg og mannen min er utredet innen barnløshet. så dette er virkelig UTROLIG:)
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er 6 uker på vei og skal på tidlig Ul den 20.mai. Så moro at det gikk bra ! Og etter 6 år da mann.... :====)) masse lykke til! vi kan følges fremover, det hadde vært gøy! Jeg har en IVF-baby i magen, mitt første og på første forsøk
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 det var meningen at vi skulle prøve ivf men jeg hadde får høy bmi og fikk derfor ingen hjelp, men har hadd en slanke operasjon får 7 måneder siden og vi hadde tenkt å bynne med ivf på oktober å plutselig var det bare der:)
Gjest yrild Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Så fantastisk etter 6 år :-) WOOOOW Gratulerer så mye!! Vi var også på ultralyd tirsdag og det var, som du sier, helt utrolig fantastisk :-) Nå må vi bare ruge og vagge videre :-) ...og spy lii i svingene... ihvertfall jeg..! Klem Yrild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå