ChellBell - har født! Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er i min 20. uke og kan fremdeles ligge på magen.. Noen andre som fremdeles kan det? Jeg syns ikke jeg får noe mage, men blir bare bredere... :/ Ikke det at jeg ønsker meg så veldig mage heller, men jeg blir bare litt bekymret..
Miss Dynamite Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 heisann chellbell.. Har du allerede kommet til uke 20? hehe..trodde vi var bare 1-2 uker mellom hverandre jeg jeg kan også ligge på magen, men.. føler at magen har stoppet opp... la ut bilder på hjemmesiden min, det var tatt sent på kvelden og skulle tro jeg var gigantisk allerede jo!!! hehe www.minvakrespire.piczo.com
mammatilteddy Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er 20 uker på vei selv, men har fått en liten hard gravidmage I går traff jeg en dame som var 7 mnd på vei, å hun var knapt større en det jeg er!! Hun fortalte at hun bærer babyen langt inne og besvimer veldig lett da den ligger å trykker på hovudpulsåren. Så, kanskje du bærer den langt inne?
temine Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Er i min 19 uke og har fått mage, men klarer fremdeles å ligge på den, så lenge leg ikke er tissatrengt da;) Når kynnerne kommer må jeg snu meg da, for da blir det vondt å ligge på. Syns egentlig ikke magen min har blitt så mye større etter uke 12-13 jeg heller. Da oppdaga jeg livmora opp til navlen, og nå er den ca opp til midten av navlen. Lever der inne da, kjenner heldigvis det. Det er mye plass å vokse på inni magen og, de små er jo ikke SÅ store enda:) Plutselig kommer den, over natta ofte:D
Limlamli Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Hei! Jeg er 26uker på vei, å normalt stor mener jeg. Verken liten eller stor. Å jeg ligger fortsatt på magen. Får ikke til å sovne på magen, men iløpe av natta legger jeg meg på magen. Å får sove på magen om jeg bare våkner litt om natta. Håper ikke dette er farlig for babyn... Kanskje jeg skal spørre jordmor om det idag...
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er snart 28 uker på vei og føler meg sprekkferdig, men klarer fortsatt å sove på magen : )
ChellBell - har født! Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 Jeg skrev visst litt i full fart! Jeg er ikke i min 20. uke, men 19. i morgen Jeg prøver å ikke telle disse dagene så mye for da syns jeg det går så mye mer sakte fremover ) Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Leste akkurat i en artikkel at høye kvinner kan få mindre mager for babyen har mye lenger rygg og strekke seg opp langs.. så den slipper å ligge som en ball i hvertfall forløpig. Jeg har bakoverbøyd livmor også, men jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre..? Håper bare jeg begynner å kjenne noen gode spark snart!
loffmusa Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 jeg er 26 uker på vei,kan ligge på magen,men får ikke sove pga at bebyen sparker så hvis jg ligger på magen.
Miss Dynamite Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 jeg er 17 uker på vei nå på lørdag..Hmm magen er stor føler jeg.. men ikke ordentli gravid mage føler jeg da.. Lille jenta der inne gir fra seg bitte små bevegelser av og til, men kjenner lite enda.. Er ei lav jente, så da kommer vel magen fortere også! Hørte på doppleren min istad, (pga magesmerter) dahørte jeg hu sparka og sto i =) gleder meg så utrolig til jeg kan si jeg kjenner spark hver dag osv!!! føler at tiden virkelig står stille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå