Gå til innhold

Hva er planene deres i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal det vaskes... Bare jeg får i meg salaten og får ræva opp av sofaen. Lite lyst,men må siden det er 17.mai og bursdagfeiring hele helgen for tuppa som blir 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter på at junior skal våkne..

Skal rydde og ordne litt når han skal ha luren sin etterpå..

Ikveld skal jeg ut på shopping sammen med mamma..

Skrevet

Nada :) ta vare på sykt barn og prøve å overleve hehe, er en smule trøtten..

Skrevet

Ikke stort. Har allerede vært ute å gått en tur med snuppa, har vasket litt tøy, og annet som må gjøres i leiligheten..

Nå skal vi hoppe i dusjen, spise litt lunsj og sooooove ett par timer!! =)

Skrevet

her skal det ryddes og vaskes til i helgen gitt...

så i ettermiddag skal det shoppes hehe:p må kjøpe noen tynne luer/solhatter til snuppa osv...og en fin bunadslue eller noe til 17-mai..i tilfelle det blir kaldt, noe som fort kan skje:p

hvis jeg gidder skal jeg bake gulrotkake..men spørs om jeg venter med det til i morgen

Skrevet

Jeg skal skifte på sengene, tørke støv og vaske i dag. Så skal jeg lage middag og kjøre lillegutt til pappaen sin etterpå. I kveld skal jeg ta sol og glede meg til jeg kan sove lenge i morgen :)

Skrevet

Skifte på sengene, vaske klær, rydde litt ellers.. Og vente på en telefonsamtale som kanskje gir meg jobben jeg vil ha;)

Utenom det har jeg ikke store planene...

Skrevet

Skal til byen å kjøpe litt tøy, noe må man jo ha på seg på 17 mai:)

Så skal jeg hjem og lage middag til samboeren & lille Noah kommer hjem, må vaske og styre litt i kveld, lese til eksamen, bake en kake, på plantasjen en tur osv..

Mye å gjøre i dag, tror ikke det blir mye søvn på meg til natten...

Skrevet

Vasking her også. Planen er å vaske alle kjøkkenskap, tørke støv i resten av huset og vaske vinduene + rydde vekk noen leker til lillesnuppis. I morgen tar jeg gulvene, i tillegg må jeg bake en kake til skolen til 17. mai. *urk*

Burde ikke sitte her da, men trengte noen styrkedråper med kaffe før jeg starter. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...