Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har klødd i en uke nå har også hatt litt svie, tenkte det var sopp så jeg kjøpte en sånn engangspille for sopp for 5dager siden og følte meg bra etter det.Nå har jeg begynt å klø igjen, hva kan dette være?har også litt lys lys rosa utflod.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Herregud spør legen din da. Dette er totalt uinteressant. Ingen her er gynekologer skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 det hjelper jo ikke bare med en pille.. Du må jo bruke salve også minimum 6 dager hvis jeg ikke husker feil. Høres iallefall ut som sopp
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Hei! Denne kløen din minner meg sterkt om noe som kalles for "sklie-tiss" Denne sykdommen får man gjerne etter en fuktig helg med mange forskjellige partnere. Et finere ord er utsvevende sexliv. Det beste du kan gjøre for å bli kvitt denne kløen er å bare klø, klø, klø å klø..Til du hovner opp og blir sår.. Så klør du enda litt til..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Lager et nytt innlegg håper noen kan legge det ut på skravle for meg.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 jeg har det likedann og er sjekka for sopp å det som er på sykehuset... ingenting... men kan fort komme mye bakterier ol.om du har hatt sex som irriterer... bare ring føden å få de til å sjekke om du har fått sopp... fikk komme å sjekk med en gang jeg
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 ok da ringer jeg føden. men må jeg ikke være gravid for å ringe dit da? hmm..ringer å hører jeg
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 HI her, jeg er ikke gravid da, og har heller ikke hatt mer enn en partner på 4 år så tror ikke det kan komme av mange partnere.Innlegget over meg har ikke jeg skrevet iallefall.Virket som det skulle være HI liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå