Gå til innhold

Litt pinlig og ekkelt men er dette hemoroider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg lurt på selv både lenge og vel.

Rett ved "dommedagsporten" (som min mann kaller det) har jeg en kul. Denne har jeg hatt der i årevis. Nå har den begynt å blå litt, noen ganger mere enn andre i forbindelse med dobesøk. Det gjør ikke vondt, men noen ganger (spes etter mensen) klør det litt og da svir det gjerne litt også rundt der.

Er dette hemoroider og bør jeg gå til legen med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo alltid behandle det som en rift i første omgag og se om det hjelper. Du kjøper da medisinsk grønnsåpe på apoteket og tar stumpen i badekaret med såpen 2-3 ganger daglig. Dette er for å rense og gro. Det er viktig at du ikke er hard i magen disse dagene- ca.10 dager.

Om den ikke er borte så ville jeg kontaktet lege.

Er jo vanskelig å få bort en kul da. Men det finnes dem som har kuler der bak uten at noe er galt. Men siden du sier at det klør og svir så ville jeg iallefall ha renset såret.

Skrevet

akkurat det samme har min samboer en liten kul som er blå noen ganger.....han har hatt memorider mange ganger og vært hos legen å fått noe for det..tror man får lett hemorider når man er hard i magen??

er du det ofte??

han har smurt seg med noe krem + han måtte føne for å få det tørt først før han smurte med krem..du skulle ha sett han når han gjorde det så litt komisk ut hehe....

du kan jo ringe legekontoret å høre hva du skal gjøre...tror sambo har fått kremen på resept..

lykke til :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...