Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vesla sover fra kl 0900 til ca 12 og fra kl 1400 til 1600, derette er det i seng kl 1900

hun sover da til kl 01 - 02 ikke noe våkning i mellom, får sutt, litt vann..og kan ligge opp til en halv time og prate og tulle. men etter dette, våkner hun hver time, i hvertfall for smokk, og rundt 4 - 5 får hun pupp og sover da gjerne i 3 sammenhengende timer til..

flere som har små barn som " roter"

dette begynte etter at jeg hadde tatt nattavvenning fra 2-3 måltider til 1

noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Kanskje hun trenger litt mindre søvn på dagtid?

Skrevet

Lurer også på hvor gammel hun er ja:)og tenker det samme...hun får ikke for mye søvn på dagen?

Skrevet

hun er 6,5 mnd..

Skrevet

Da ville jeg prøvd å kutte litt ned på søvn på dagtid. Gutten min er 7 mnd, og han sover ikke mer enn 2x40 minutter på dagtid. Ikke sikkert jenta di trenger like lite søvn som han, men jeg ville prøvd å kutta ned litt iallefall.

Skrevet

kanskje jeg skal kutte ned den på dagen med en time, og heller legge inn en halvtime senere? da er hun nødt til å sove en halv time fra rundt 4 til halv fem. hm.. ikke så dum ide=) blir så gla når hun sover så mye på dagenat jeg ikke tenkte på det

Skrevet

Min måtte jeg kutte ned på søvnen på dagen. Sov ca 5 timer på dagtid (ser at din også gjør det)..

Nå sover han max 2,5timer. En lur i ti tiden (1/2time), en lur kl 13 (1time) og en lur kl 17 (1/2time)

Var en tøff uke da vi gjorde om rutinene, men nå sover han fra 19.30-07.30, hele natten lang. Han har gjort det siden han var 7mnd, nå er han 8,5mnd...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...