Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Er jeg helt på jordet nå?? Trodde det var stipend for mai også jeg, men tar jeg feil??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Har du ikke fått? ikke jeg heller,men trodde det kanskje var fordi jeg hadde søkt om foreldrepenger. Jeg skal ringe inn når det åpner, så jeg kan si fra hvis jeg får noe svar.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Supert...=) Synes det er så rart...Men kan man søke om foreldrepenger i lånekassen? Eller misforsto jeg nå?
Mariellem Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 det var jeg som skrev feil. mente fødselspenger. Men du kan få foreldrestøtte om mannen din ikke tjener over 25 600.
Mariellem Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Hei. De satt inn penger til meg i dag - som jeg kanskje ikke kom inn på min konto før helgen. Grunnen var at de ikke hadde mottatt gjeldsbrevet (som jeg sendte for over 2 uker siden) før i går. Kanskje du også har sendt inn søknad om fødselspenger at det er derfor? Hvis ikke burde du ringe inn og sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå