Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning/Hellp i flere svangerskap... noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan begynte det siste gangen?? kan det bare plutselig komme selv om blodtrykk har vært fint??? Var hos legen på fredag og da var blodtrykket fint, men litt vann og litt protein i urinen....4 uker til neste legesjekk og jeg har nå vondt øverst i magen... vet ikke om det er forstoppelse eller samme symptomer som sist.. noen som kan hjelpe meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt øverst i magen er vel tegn på HELLP?? (Kan være!) Det var iallefall sånn det begynte med meg. kom og gikk en uke før det ble keisersnitt NØYAKTIG for tre år siden!!

Kontakt lege, eller sykehus, for to leger jeg var innom ante ikke hva som feilte meg!!

Skrevet

Ring legen for sikkerhetsskyld du snuppa, MYE bedre å ringe en gang for mye vet du..

Melizza skal jo være i magen lenge til!

Skrevet

Har kontakte Ahus nå å jeg må nok innover!! skikkelig redd for at det er det samme som sist... Uff kryss fingrene for meg!! men som hu jordmoren på ahus sa bedre og sjekke det en gang for mye enn for lite, jeg er jo pasient på ahus pga oppfølging etter sist svangerskap! så deilig at de tar meg på alvor!

Skrevet

Masse masse lykke til! Det går sikkert bra vet du, kan jo være "ingenting".. Snuppa blir nok i magen noen mnd til :)

Skrevet

Ja får håpe det!! hadde vært ypperlig om hun ble inne de siste 2 mnd å:) og at jeg fikk føde normalt!!! det hadde vært drømmen!!

Skrevet

Lykke lykke til!

Her gikk det helt fint med fødsel nr to......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...