babyprincess Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg prøver igjen!!! Dere har gjort det før med meget bra restultat. Nå skal babyen min døpes om 5 dager, å jeg har såååååå lyst å lage en sang til henne...men er så dårlig å dikte også begynner jeg å få utrolig knapt med tid... Vil bruke bamsefars fødselsdag som melodi. Den går sånn: I skogen skulle være fest hos Bamsefar i lia, for Bamsen fyller femti år omtrent på denne tia. Gamle snille Bamsen vår fyller femti år i år. Hei Hurra for bamse far, som er så snill og rar Info om prinsessen: Om gleden da du kom til verden. Den herligste babyen som finnes (selvfølgelig, hehe), Betyr alt for oss. Vi kommer alltid til å støtte prinsessen vår. Hun har gitt livet mening. Jeg er helt forelsket i babyen min. Følte sparkene hennes, en utrolig følelse. Vi så henne på 3d ultralyd, det var fantastisk. Fikk en varm følelse innvendig-kan hun ikke komme fortere, må se henne, avhengig av hennes godhet og kjærlighet, Vi går på babysvømmin og baby sang, babymassasje. Har vært mye ute å flydd. Trondheim, paris, bergen
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hvilken måned er hun født, og hva er fornavnet, så skal jeg prøve å hjelpe deg...
babyprincess Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 å, sååååååå snilt:-) Hun er født i desember. Hun heter Marie.Tuuuuuuusen takk
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Prøvde uten navn, jeg: Vi fikk ei lita tullemor og hjertene ble varme Den herligste som finnes med en helt utrolig sjarme Det er godt å ha deg her vi har deg så veldig kjær Søte lille jenta vår for deg mitt hjerte slår Mamma kjente sparkene og vi så deg på "TV" forventningen var endeløs du fikk oss til å sveve ventetiden var så lang ville se deg med en gang kjære lille snuppa vår, for deg mitt hjerte slår Vi vil alltid støtte deg hvor enn du er i verden og alle i familien vil følge deg på ferden Babysvømming, babysang ut å farte dagen lang Kjære gode vennen vår for deg mitt hjerte slår. Dettevar det jeg klarte å komme på på morgenkvisten.... Lykke til med dåpen:)
silhah og emilie Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 fy fader anonym det der var veldig bra:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Hi hi.. Takk!! Må innrømme at det kjipeste jeg vet om er sånne sanger med nestenrim og ord som er stokket om i setningen bare for å få det til å rime, så jeg brukte litt tid på det:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 ok siste setningen er litt på kanten, men den var vanskelig!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 oi for en fin sang anonym! Nå fikk jeg lyst å døpe ungen min også, hehe.. (skal egentlig ikke, hehe)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 veldig imponerende:) flink du er å skrive sang:D
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Måtte bare lese denne en gang til... Ble nesten litt rørt, jeg..
babyprincess Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. mai 2008 å steike du er flink!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg helt satt ut her. TUuuuuuuuuuuuuuuusen millioner takk. Det var knall bra!!!!! Åååååååååååååååååååååååååå:-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #14 Skrevet 17. mai 2008 Så bra at du likte den.. Var litt fornøyd selv faktisk. Angret litt på at jeg ikke diktet sang til snuppa da hun ble døpt:) Kos dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå