Mimi82 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Testet på dag 32 og den var negativ, så skulle bare ta en test i dag for å få bekreftet at den fortsatt var det, siden TR fremdeles ikke har meldt sin ankomst. Og så var den sannelig positiv!! Det har ikke gått opp for meg i det hele tatt, kan ikke tro at vi er så heldige å ha fått det til i første pp... Særlig med tanke på alle dere her inne som sliter med å få det til og bruker maaange pp.. Jeg vil ønske dere alle her inne masse lykke til - særlig til dere som sliter med å få spiren til å sitte! Maaasse babystøv til dere!! ***********************************************************
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer! Så flott av ventingen endte positivt likevel!
svanemamma Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Oi, så gøy da! Gratulerer så myyyyye!!!!!!!!!!!
Mikkemafian Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Kjenner veldig på at min standhaftighet krymper og krymper her jeg sitter. Jeg vil også teste i dag, men bare hvis den er positiv:)
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 GRATULERER så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper virkelig min test er positiv om 10 dager også!!!!
Paprikka Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer! Det er en eller annen kjerringråd som sier at hvis du venter gutt så tester du positiv før forventet menstrasjon, men hvis du venter jente - tester du positivt etter forventet menstrasjon. Spennende
JulieF*Victoria* Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Åhhh, kjempe misunnelig!!! Men grattis så masse, kos deg med den voksende magen=)
Randis Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Godt å høre. Gratulerer så masse! Lykke til i svangerskapet.
Mor til gullet :O) Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Hei. Gratla sååå masse. Håper det er grunnen til at min tante heller ikke har meldt sin ankomst ennå, selv om det er ingenting som tyder på det......lov å håpe...;O) Kos deg masse fremover:O))
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 15. mai 2008 #14 Skrevet 15. mai 2008 Så gøy !! Gratulerer så mye, og lykke til videre ! :-) Bare av ren nysgjerrighet - hvilket merke brukte du på test ? Selv har jeg brukt Quick Response, men har lest flere steder her inne at den er treg med å gi positivt resultat. Virker som de fleste sverger til ClearBlue Igjen - masse gratulasjoner !
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 15. mai 2008 #16 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer så masse!!! Sed litt babystøv over til meg også!!
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 15. mai 2008 #17 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer så mye! *stjæle litt babystøv *
Mimi82 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. mai 2008 Tusen, tusen takk for så mange koselige meldinger og gratulasjoner! *Spre mere babystøv* ****************************************************** ******************************************************************************** Jeg fikk spørsmål om hvilken test jeg brukte - så her kommer litt om det: Jeg testet på dag 26 med CB digital, den var negativ. Testet igjen på dag 32 med Quick Response, den var også negativ. Når jeg testet i dag (dag 37), så var det også med Quick Response. Den ble positiv ganske raskt, og det var en veldig tydelig strek, mens på lørdag så jeg ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå