kei80 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Er på dag 11 her..Skulle egentlig ikke teste denne mnd..Men nyskjerrigheten er litt for stor. Har ikke funne egg siden feb...så ikke så optimistisk nå heller.Men vil hvertfall teste til dag 20 og er på dag 11 nå Andre??
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hei.Sliter med det samme som deg. Har ikke funnet el etter at jeg hadde en MA i jan. Frustrerende!! En blir jo ikke gravid igjen uten el.. Har time hos gyn 28 mai for å be om Pergotime. Et hormon som hjelper på manglende el. Håper virkelig det gjør susen. Har begynnt testinga jeg også,er i dag på dag 10 og forventa el er på lørdag (hvis det kommer noen egg da). Lykke til og får håpe vi snart får hver vår lille spire. :-)
kei80 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Der var det en liksesinnet ja Uff kan ikke si dette er noe jeg unner noen,men godt å ikke føle seg håpløs og unormal! Håper virkelig den sitter hos deg snart!! Masse lykke til! Rop på meg hvis det skjer noe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå