Gå til innhold

Hvorfor behandler dere folk og hverandre slik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg ALLE "kranglefanter" som er spredt rundt om på både BIM og DIB.... Og IKKE bare de på kranglesiden, men på andre forum også!

Jeg tar det her på kranglesiden fordi jeg regner med at det da kommer til å bli lest av en del av de som bør føle seg truffet...

Nå har jeg sittet og lest gjennom MANGE tråder, og jeg blir faktisk sjokkert over hvordan folk behandler hverandre her!!! Jeg trodde at folk som faktisk er eller skal bli MØDRE har mere vett i skallen enn å sitte her dag ut og dag inn og hetse og bare komme med usaklige spydigheter som faktisk gjør at flere og flere mister lysten til å "henge" her på BIM! For jeg er langt fra den eneste som har blitt "skremt" vekk herfra!

Barn i magen var det første gravidforumet jeg registrerte meg på når jeg ble gravid i fjor høst, og jeg trodde at jeg kom til å få mye utbytte av å treffe andre likesinnede her inne og høste av andres erfaringer, og ikke minst få gode tips og råd om hvordan jeg skulle takle en så livsomveltende situasjon det faktisk er å være førstegangsgravid. Det inntrykket forandret seg rimelig fort... Jeg skjønte fort at på de fleste BIM-forumene er det ikke takhøyde nok til å komme med ulike synspunkter og livserfaringer uten at diskusjonen vris over på personhets og usakligheter. Så jeg mistet fort lysten til å være aktiv i debattene...

Nå har jeg funnet andre gravidforum der jeg heller er med og deltar, og der en faktisk kan komme med mange forskjellige utsagn og synspunkter, uten å bli halshugd eller uthengt av den grunn.

Jeg regner med at de fleste av dere driter en lang marsj i om jeg er aktiv her inne eller ikke, men som sagt så er ikke jeg den eneste som har fått et sånt syn på BIM! Håper dere er klar over det, når dere sitter der og håner og hetser andre mammaer her inne.

Også håper jeg at noen kan svare meg på et spørsmål: Er det sånn dere behandler folk i virkeligheten også?

Bli voksne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags andre gravidforum har du funnet?

Skrevet

Kan bare snakke for egen del, men tror det gjelder de fleste. Om alle jattet i munnen på hverandre og var enige ville det bli kjedelig her så ting blir nok satt på spissen. Folk som er hårsåre burde holde seg langt vekk, fins nok av pusekattforum. Er jo artig å fyre folk litt opp så når man lirer fra seg litt dritt er det ikke særlig personlig. Tror også alle her inne behandler folk med respekt i det virkelige liv så når alt kommer til alt er vi nok ikke rasshøl.

Skrevet

Godt du har funnet deg en plass du trives da, HI. Men hvorfor komme tilbake hit for å klage? Smaken er som baken, den er delt. Vi er fremdeles mange som trives her på BIM, og jeg har ennå til gode å bli sjokkert av det som blir ytret her. Det er da et fritt land, og gravide har som kjent hormoner som trenger å luftes. Hadde det vært slik koz-og-klemz-stemning her hele tida, hadde jeg spydd uten hjelp av graviditeten.

Skrevet

Jeg blir mer skremt av formanende innlegg som dette, jeg.

Som ikke tar takhøyde for at folk faktisk innehar et snev av selvironi eller aksepterer at vi rett og slett ikke er like.

At DU ikke trives i debattene, at DU føler det er hån og hets betyr ikke at flerparten av brukerne er verken eller.

Dersom du tror at undertegnede (mest nærliggende eksempel) ikke har et liv utenom, så send meg en pm så kan jeg fortelle deg hva jeg bruker dagen til de 23 andre timene i døgnet jeg ikke er på bim. At vi er flere tusen brukere betyr også ofte like mange individuelle meninger.

Jeg tar avstand fra påstanden din om hets og at mange er enige med deg. Det blir sendt et enormt antall mailer til moderatorer hver eneste dag, hvorpå en liiiten del faktisk blir slettet. Og når jeg ser hvem som ønsker tråder slettet, er det ofte ikke dere som løper rundt med hvite flagg og ber om fred og fordragelighet så alle kan leve lykkelig alle sine dager til ende.. Takk gud for BIM, liksom.....

Nei, det er nok de som leverer endel av de innleggene du kritiserer som reagerer når det først er noe som kanskje kan betegnes som "hets". Det jeg ser alle med disse hvite flaggene løper til moderator og sladrer om , er at "MIN EGEN SIDE VIRKER IKKE--- HVA GJØR JEG ?????"

Er man rett frem og liketil, så blir man sett på som en krangler. For å svare på ditt spørsmål (selv om jeg syns du egentlig ikke fortjener det- hva har du bydd på selv, annet enn å rakke ned på et godt forum og dets brukere??), så vil ingen i min krets se på meg som verken et rasshøl, en drittsekk eller en egoistisk, hoverende mor som aldri skulle hatt barn. Hvordan jeg ER har du forsåvidt ikke mye med, men du tar skammelig feil i din påstand.

Jeg har også blitt godt kjent med mange flotte jenter/ damer her inne i alle aldre og de er også fantastisk snille, gode, inkluderende, hjelpsomme, oppriktige og ærlige. Ikke minst så er de flotte mødre eller kommer til å bli det. Så hvis du kjenner flere enn meg herfra, så har nok du bare vært ekstremt uheldig.

Eller har det kanskje med deg å gjøre?? At når alt kommer til alt- så er det du som er ekskluderende og ikke jeg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...