Gå til innhold

Andre som hadde bedre sex med

Anbefalte innlegg

Skrevet

xen enn deres nåværende menn? Synes eksen var litt flinkere i senga... men han hadde ingen av de andre goe jeg så etter så er sjeleglad for det er over. Men skulle gjerne hatt den sexdelen med videre til neste forold?

Er det slemt å tenke slik?

Er jo ikke slik at jeg vil ha xen, men samboer skulle lært noen triks av vedkommende i senga.

Huff, føler meg slem når jeg tenker slik? Andre som har hatt "bedre" sexliv med xen enn nåværende mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg. hadde verdens beste sex hver dag med x. han hadde god og over gjennomsnittet størrelse og kunne bruke den, og var skikkelig uselvisk i senga. flere orgasmer etter hverandre hver gang

det jeg har nå, kan ikke kalles et sexliv engang. vi puler aldri, og når vi først gjør det, er det inn ut inn ut i 3 min før han kommer og så kan det ta ca3 mnd til neste gang. tragisk

Skrevet

Men du ønsker og vil fortsette forholdet? Ikke i tvil der?

Det er slik jeg føler, ville aldri ha byttet han bort, men savner at noen treffer på hver berøring!:) Men for å få noe flott må vel noe annet vike!!

HI

Skrevet

Jeg har forsåvitt like mye sex nå som da...men xen hadde en tendens til å alltid treffe på de rette plassene!!

HI

Skrevet

Jepp, sex med min forrige ex var bedre enn den sex'en jeg har nå. Vet ikke helt hvorfor, men det bare var slik. Han var vel kanskje litt mindre selvisk, jeg fikk hvertfall orgasme hver gang. Nå skjer det kanskje annenhver gang, eller sjeldnere.

Og verre er at min nåværende mann har veldig høye tanker om seg selv... Han har fått skryt av tidligere elskerinner pga størrelsen på penis (er vel ca 20 cm) og nå tror han at det virkelig har noe med prestasjonen å gjøre! Uansett hva jeg sier til han (jeg kan jo ikke si noe direkte, for da kan jo jeg komme til å såre manndommen hans....) så tror han faktisk dette. Ex'en min var jo også stor, men jeg kan liksom ikke si noe om det til min nåværende mann...

Jeg har det veldig bra med mannen min nå, men jeg må si at jeg av og til savner sex'en med ex'en... Men som du sier selv - ex'en manglet andre goder som jeg verdsetter høyere, så derfor var ikke det forholdet ment til å vare.

Skrevet

har det litt annerledes.. hadde ok sex med typen, men så ble det slutt en periode, men så ble vi sammen igjen seinere og nå er sex'en TOPP jeg kommer opp till flere ganger hver gang for han er så opptatt av å gi meg nytelse og "pine" meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...