Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har funnet mannen i mitt liv, vi har det utrolig bra sammen! Vi har det slik vi ønsker! Krangler sjelden,er ærlige mot hverandre, hverandres beste venner, ler masse, tar ikke hverandre for gitt, gir og tar, prioriteringene våre er like, respekterer hverandre,har samme ønsker for framtiden, likt syn på det meste!! Men er også uenige i ting, men det kryddrer verdagen! Vi har selvfølgelig våre dårlige dager... og kan diskutere! Men poenget mitt er at vi har et bra og godt sexliv men jeg mangler den STORE tenningen, den kommer ikke før vi har kost ei stund... iallefall ikke siden fødselen... Vi stresser ikke noe med det, siden det gjør litt vondt enda. Men hvor viktig er det for dere at sexlivet er som det var i starten av et forhold?? Vi er begge enige om at vi liker sex,og ønsker å ha det masse men når hverdagen inntar deg så er det ikke enkelt å prioritere sex når man egentlig vil sove. Blir vel bedre når ting slutter være vondt!! Begge mener at det ikke er den største byggeklossen i et forhold, men som sagt så liker begge sex veldig godt!! Hva tenker dere andre? Og hva er viktig for dere?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Sexlivet er ikke så viktig som alt det andre du beskriver. Gjør meg ingenting at den store tenningen er borte. Er jo veldig glad i mannen min.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Sexlivet er ikke veldig hot her om dagen heller, nei...
Chezka Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Viktig i et forhold er at man har omtrent samme verdier og samme ønsker for livet - at man har samme mål for fremtiden. For meg og mannen min fungerer det bra at vi begge ønsker likt for framtiden og vårt liv sammen. Vi er enige om å prioritere hverandre og familien, ego- og venneting kommer i andre rekke. Dette betyr at ferier, turer, helger etc tilbringes sammen med familien vår, kun unntaksvis drar vi på venne/venninneturer. Vi er veldig sjelden på byen hver for oss, men går ut og spiser og tar et par øl sammen flere ganger i året. Sex er viktig, og det er selvsagt en fordel at man har omtrent samme behov. Om det ikke er den største byggeklossen i et forhold, så er det iallefall en av de største. Sex og intimitet er jo nettopp det som skiller et kjærlighetsforhold fra et vennskapsforhold.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Jeg merker også at lysten ikke er som den var.. Jeg bryr meg ikke noe om det, vi bruker heller litt lenger tid, føler ikke at det gjør noen ting. Det kommer sannsynligvis til å være sånn uansett hvem man er sammen med. Det går opp og ned.. Nå har vi en sønn på snart 4 mnd og han har ikke akkurat lyst så ofte han heller.. Vi er slitne. Regner med at det forandrer seg. Men ingen av oss syns sex er det viktigste. Vi har samme humor og ler mye sammen. Liker mye av de samme tingene, og er uenige om ting, uten å lage store usakelige krangler av det. Begge to er like hjemmekjære, selv om vi hele tiden har lyst å dra på ferie, men viktigst av alt er at vi trives i hverandres selskap. Vi blir ikke lei hverandre etter å ha vært bare oss to på ferie i to uker.. Det er godt å føle..
Tjobing! Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Sex er en stor del av forholdet vårt, fordi vi begge er veldig seksulle vesener, for å si det sånn. Men vi må ha en bunn i forholdet som består av andre, viktigere ting. Som en dyp kjærlighet, respekt, tillit... Jeg vil ikke få panikk dersom det skulle komme en "tørkeperiode". Ikke han heller. Du sier at sexlivet er godt. Da synes jeg ikke du skal legge så mye fokus på at det ikke er raketter, stjernesmell og fuglekvitter lenger. Det kan komme tilbake! Jeg tror det er viktig å være avslappet rundt dette, og tenke at ting går opp og ned. Livet er som en berg-og dalbane, også alt som har med forhold og samliv å gjøre. Det er mye forlangt å tenke seg et helt liv sammen med en eneste person uten at man har vært i noen bølgedaler :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Jeg syns at sex betyr en stooor del av et forhold.. Det var slutt mellom meg og sambo i et halvt år og han hadde sex med 2 stk.. Jeg var ikke akkurat sjalu, men kunne ikke skjønne hvordan han kunne dele det vi hadde sammen med noen andre.. Så for meg så betyr sex veldig mye.. Det er en del av kosen og nærheten som gjør det så spesielt..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Har vært gift noen år og har små barn. Sexlivet er heller labert fortiden, er høygravid også nå. Men også før det har sexlivet vært litt så som så. Vi er gode venner, har respekt for hverandre. Hverdagen fungerer godt, har funnet en rimelig god arbeidsfordeling i hjemmet. Trives sammen. Det er viktig for meg at mannen min er snill og omtenksom, at han er en god far for barna. Så får vi håpe at sexlivet kan ta seg opp litt etterhvert, men desverre har jeg vanskelig for å ønske meg sex når jeg er sliten, stressa, midt opp i nattevåk og mas med barn som krever en hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Vi har fortsatt den nærheten der vi koser, kysser, flørter med hverandre, holder rundt hverandre å forteller hvor høyt vi elsker hverandre!!! Det er sikkelig deilig! Synes det er viktigere enn akkurat sex, selv om vi begge liker sex veldig godt!! Men vi kommer vel inn i den fine rytmen igjen snart:) Ja, tenker selv også at det er viktig å ikke stresse med dette når det er en bølgedal... Bølgedalen kom etter fødsel så det kommer vel opp etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå