Gå til innhold

Hvem klipte navlestrengen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmora tror jeg.... ?

Skrevet

Barnelegen - han ble tatt rett over på undersøkelsesbord så var ikke tid til at jeg eller samboeren min skulle gjøre det.

Gjest gründerjente
Skrevet

Legen

Junior pustet ikke da han kom ut, så det var litt hastverk med å få ut vannet i fra lungene hans...

Gjest gründerjente
Skrevet

HAR DERE MED MAMMA PÅ FØDEN?? Jøss..

Skrevet

Jordmor eller lege, veit ikkje heilt. Det blei veldig hektisk når Didrik blei født, så han måtte ut med vakuum. Verken eg eller samboer tenkte over at han ikkje fikk klippe navlestrengen. Kom på det et par dager etter fødselen... Hehe, eg hadde meir enn nok med meg sjøl, så tenkte ikkje så mykje i det heile tatt dei første timane etter fødselen. Husker fint lite, ja.

Skrevet

Jordmora. Første gang var det bare å klippe og løpe med ungen, andre gang fikk gubben tilbudet men takket nei. Han har ikke helt sansen for sånt. ;o)

Skrevet

Gyn-legen klipte på alle tre ettersom jeg hadde keisersnitt, men gubben fikk jo klippe siste biten da ungene ble stelt etterpå.

Skrevet

jm, ingen av oss bryr oss om aa skulle klippe noen navlestreng

Skrevet

nei,nå tuller jeg fælt!!! pappaen skulle egentlig klippe den men jordmor glemte seg ut tror jeg for hu spurte ikke engang om han ville klippe!!! :/

er litt distrahert i dag :(

Skrevet

samboeren klipte navlestrengen på lillegutt;)

Skrevet

En av legene, ikke sikker på om det var barnelege eller hvem det var. Var en smule hektisk fordi han ikke ville ut.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nr 1- de klipte, og sprang ut. Så fikk x'n (pappaen) klippe "restene".

Nr 2-sambo klipte. Jeg var nervøs fra forrige gang, så jeg sa "han SKAL klippe altså". hehe

Skrevet

Vet ikke.

Jordmor eller gyn.

Måtte skje raskt pga prematurfødsel.

Skrevet

Sikkert jordmor.. tenkte ikke noe særlig over det..

Ellers var mamma der, men jeg tror ikke hun klippet. Faren min kom også inn, men jeg tror ikke han klippet heller.

Håper på at på neste fødsel kan bf være med, og at det da blir han :-)

Skrevet

Jordmor..

Pappan bare gråt av glede, så han klarte ikke =)

Skrevet

Aaaner ikke, jenta vår kom med katastrofesnitt

Skrevet

Jordmor, før de sprang ut med ungen (pusta litt dårlig)

Skrevet

Min samboer klippet :)

Skrevet

Legen, sambo hadde veldig lyst men de måtte hive meg på operasjonsbordet så ting måtte gå litt fort :s

Skrevet

Pappaen klipte på jenta vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...