Gå til innhold

Mange av dere er så lite selvstendige synes jeg..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker på meg som om hele krangleforumet styres av noen få dronninger. Dere andre kniver om de morsomste kommentarene for å tekkes dem. Bli voksne a...................Dere klarer dere utmerket selv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er best for deg å menge deg med flokken snarest!!! hvis ikke blir du tuppat irræva rett ut av dib, grunnet kjedeligr innlegg:-)

Skrevet

Det gjør jeg aldeles ikke. Du tror jo at du styrer hele skuta her inne. Og forresten.............burde ikke du gå og legge deg tidlig for en gangs skyld?

Skrevet

Hør her tjukka:-) greit at du sitter å mesker deg med trøstespising til de sene nattetimer, men at du lar vekta og blodsukkerfallet gå ut over oss andre brukere her inne synes jeg er lite passende:-)

Skrevet

Lurer på hvem som egentlig er tjukk av oss jeg? Det som irriterer meg mest her er egentlig ikke deg. Det er de andre som strever for å innynde seg med kule svar til nettopp DEG. Hva er det som er så spesielt med deg a?

Skrevet

Jeg har hatt sex med 90% her inne... utenom Dannyboy da:-)

Skrevet

Var det derfor du fikk nicket ditt da?

Skrevet

nei, for du har ikke sjangs, i likheten med alle andre her inne

Skrevet

det er såååå utrolig morsomt å se hvordan damene her stimler rundt de få mennene her inne, he he. boost for maskuliniteten deres ja, men trist for likestillingen, hvis man bryr seg om sånt. verden er nok egentlg ikke så forskjellig her inn enn ute i det egentlige livet nei.

Skrevet

Tror du virkelig at DEN er en mann?

Skrevet

bare still dere i kø om alle andre her dere:-) Danny. må som vanlig stille seg bakerst i køen:-)

Skrevet

det er hos meg det er kø, og du kvalifiserer ikke til å delta i den en gang

du mangler alt jeg vil ha

Skrevet

Ja du tåler vel ikke å få litt motstand i likhet med alle andre menn. Greit jeg mangler alt du vil ha................vil ikke ha deg heller:)

Skrevet

Dette har vi pratet om før Dannyboyen min:-) Uncle Yppert er Dib store sexatlet og notoriske horebukk:-) du derimot har fremdeles ikke fått frem lle kjønnshåra dine:-) så bare ta litt rolig gutten min... en dag når du blir stor, så skal jeg vise deg hvordan du fikser litt grevling på knaggen:-)

Skrevet

Hehe...kunne du ikke latt henne fått den troa da.........=)hehe

Skrevet

Hvor bor dere hen Yppert og Daniel? Og hvor gamle er dere? Dere tør vel ikke svare sannheten her da men........Jeg får jo ikke gått og lagt meg pga dere jo;)

Skrevet

Hva feiler det deg a jenta? Sjalu eller?

Skrevet

Hahaha! Veldig bra å kritisere alle sidens brukere for å være guttas nikkedukker, og når gutta er på plass så kommer de snikende og innyndende spørsmålene.. Snakk om å bite seg sjøl i rævva.

Skrevet

Hmmm...HI, her har du vel strengt tatt driti i baret!? Pinlig!

Skrevet

Søtt at gutta ikke reagerer det minste på å bli kalt queens, da.

(Dr. Yppert = Dronning Yppert? Den var faktisk ny.)

Skrevet

Poenget mitt er at jeg ikke tror det minste på at de er gutter. De reagerte jo faktisk ikke på å bli kalt dronninger. Tenk om de er jenter da folkens. Tenker de sitter og ler godt av dere da.

Skrevet

For ganske mange av oss så spiller det liten rolle hvem som sitter bak hvert enkelt nick. Det er sånne som deg som blir våt i trusa over tanken på at det sitter en sliten pappa og taster med deg.

Det viste du jo ganske godt med siste meldingen din i går, som du dessverrre ikke fikk respons på..

Skrevet

hvem har kalt meg dronning?

og ja, jeg er kjerring og har lekt det her inne i mange år nå

og du vil vite hvor gammel jeg er og hvor jeg bor? holder det for å overbevise deg?

ok

28. oslo....sånn!

Skrevet

Virker på meg som du ikke tåler litt konkurranse her:) Så søtt av deg å vise følelsene dine på den måten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...