:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 haha... måtte bare melde meg på bølgen lov og late som vel? hehe
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Tenkt at du har offentliggjort det allerede!!! Vi ble jo enige om å holde det hemmelig til det ble kjent at vi faktisk er et par.. for ja, det stemmer, Tibbit er faktisk en MANN! Så baby, når skal jeg gravere deg igjen? ;) Hvertfall late som..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 hehe... jeg tenkte at ingen her sladrer til nav uansett så det er jo ett fett...hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 jeg er _litt_ misunerlig på deg. men mest fordi du har funnet en og få barn med... hehe
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Så du tror ikke at noen her sladrer til nav om at vi sover i samme seng hver natt ca? Synd at du er hjemme hos deg selv i kveld, jeg savner deg.......
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Hehe ;o) Skal jeg hjelpe deg? Å finne en mann altså! ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2008 nei sikkert ikke... hehe... det tar jo sååå lang tid og komme gjenom til nav... hehe savner deg også elskede. jeg kjøper ikke pølser i morgen, men noe annet digg (nekter og gå med på og grille pølser om jeg blir tvunget, pølser er nemlig sterkt overvurdert i dagens samfunn)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mai 2008 hehe... om du har en så kast han over. skal på date med kameraten til tillab også. men det blir bare aldri noe av. fortell!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Pølsene var mest til ungeflokken da.. Jeg og du kan omså ha en romantisk tapas!!!!! Hadde ikke det vært digg? Mulig jeg blir litt distrahert av ungeflokken slik at jeg ikke får reisning, men da kan vi alltid bare bruke en pølse..... Er ikke DET romantisk liksom????? Og blir ikke du tent har jeg alltids en lighter.... Nå tror jeg at Tibbit - The MAN, skal gå å legge seg og våkne uthvilt i morgen slik at han er klar til at mortilgunnar skal voldta han! Natti, kjære..... ses i morgen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. mai 2008 haha du er ikke normal på en flekk. sove godt
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Øy, vålis, back off! Sasa er tingen her... Utover det tror jeg ingen i denne tråden er normal på en flekk!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2008 hehe... jeg lurer egentlig mest på hvordan man kan være normal på en flekk? må man ha en normal person og sette han oppå en normal flekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå