Gå til innhold

Må bruke joggebukse 17 mai æ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste som passer.blir vel mange rare blikk,hehe. Men det får så være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe en fin linbukse fra mammaavd på hm?

Ellers er jo joggebukse lekkert da, bare pass på å matche med flaggets farger ;)

God 17.mai! :)

Skrevet

Har ik h&m her,hehe. Ingen sånne butikker. Blir sikkert regn og kaldt likevel. Den eg får hør d av, e mormor trur æ. Men pytt pytt.veit enda ik om eg ska gå i tog enda,pga b.løsninga.se på toget i år kansje:-)

Skrevet

Tror jeg kommer til å gå i sykehus skjorte på 17. mai jeg (o: Ikke særlig stilig det heller, men har jo ikke tenkt å vise meg i noe tog da!

15 dager på overtid her nå - noe MÅ jo skje snart!

Kos deg i joggebuksa - komfortabelt er det iallefall (o:

Skrevet

Hva med thights?? Det har jo de fleste butikker nå og passer til alle gravide :) Ha en tunika eller noe som går under rumpa over, og vips så er du klar til 17mai uten joggis :)

Skrevet

Drit i hva andre sier ! Alle ser jo at du er gravid alikevell. Blir vel joggebukse på meg også ;-)

Skrevet

det er mye annet enn joggebukse dere kan gå i! som f.eks tights og tunika som ei anna nevnte her. joggebukse på 17 mai er bare sløvt! ser hvertfall grådig stygt ut..men men, gjør som dere vil..

Skrevet

Enig med deg millie+bebi. 17. mai er tross alt nasjonaldagen vår, og av stor betydning for mange! Tights og tunika er en god idé, eller så får man ALLTID på seg kjole når man er gravid, da. Er jo såå lekkert med gravide damer i kjole. Kjæresten min synes det er noe av det mest sexy som finnes. Så her blir det kjole ihvertfall!

Og når man føler seg litt som en strandet hval, er det jo ingenting som er bedre enn å pynte seg! Da føler man seg myye freshere!!

Skrevet

Jeg skjønner ikke at joggebukse er et alternativt engang...

Det er noe jeg bruker når jeg trener...

Om det er 17. mai eller hvilken som helst annen dag synes ikke jeg joggebukse er særlig pent. Her er det relativt ordentlige klær hver dag, nydusjet og sminket. For meg er selvfølelsen litt bedre om man ser litt fresh ut.

Har selv termin i begynnelsen av juni, har kjøpt en rimelig sommerkjole på only som jeg kan ha jakke over om det blir kaldt.

Skrevet

Jeg har gått til innkjøp av masse linbukser fra Vero Moda jeg.

De har dem i div jordfarger, samt hvit, svart og blå, og de får man magen under. Kanskje ikke kjempepyntet, men i allefall bedre enn joggebukse. Sammen med en heklet bolero eller noe synes jeg det blir veldig søt... =)

Jeg er også fan av joggebuksa, men hvis jeg skal ute på 17. mai, blir det nok noe litt mer pyntet, selv om jeg dropper skjørtet/kjolen for anledningen.

Skrevet

Blir nok joggis på meg også, har ikke tenkt meg andre steder enn opp til svigers uansett.:)

Så har jo disse snerpete hønsene noe og irritere seg over/snakke om også:) haha

Skrevet

Blir sikkert kaldt uans.har ik råd til og kjøp klær nå,så får pynte meg ekstra på håret:-P

Skrevet

Jeg er et VELDIG pyntemenneske, jeg går i joggebukse til nøds når jeg trener. Jeg kunne aldri tenke meg å gå med joggebukse på 17.mai.

Men jeg har enda ikke vært høygravid så jeg skal kanskje aldri si aldri :)

Men det er jo mæt å pynte seg da !

En føler seg myyye finere.

Skrevet

Man er jo ikke høygravid i uke 20 heller. Joggebukse 17 mai er litt vel sløvt, bor selv på bygda uten hm og slike butikker veldig nært, men en plass går grensen.

tunika og tights eller en enkel kjole med svart strømpebukse er vel noe de fleste har i skapet :)

Lykke til med klesvalg jenter, skulle selv ønske bunaden hadde passet, men blir nok en ullkjole med en pen jakke over , å her er det også meldt 1 grad og sludd ! :)

Skrevet

Har kanskje noen tenkt på at ikke alle ser pene ut i tights....

Eller at noen ikke har penger til å kjøpe inn x-antall mammaklær....

Eller rett og slett har stoor mage i uke 20 fordi det er svangerskap nr.4...

Det blir svart penbukse og bluse på meg, kunne heller ikke tenke meg å gå i joggebukse....

Men hvis noen ikke har andre alternativ er vel det også å respektere....

Skrevet

Hvorfor snakker dere om uke 20? Hva hi er vet jeg ikke men så at hun ene som skulle gå i joggis er på overtid og selv har jeg en dag til termin så jeg vil påstå at jeg er rimelig høygravid...

Jeg går for joggebukse fordi det finnes få andre alternativer, har kunnet bruke kjoler osv til for ca to uker siden men nå er det rett og slett overhodet ingenting som passer lenger, jeg har store nok problemer med og finne ut hva jeg kan ha over joggebuksen..

Og jeg er ikke prippen nok til og gidde og bruke penger på nye klær dagen før termin bare fordi jeg mååå pynte meg, de pengene kan jeg heller bruke på baby tøy eller kjøpe meg noe fint etterpå:)

Skrevet

er ikke snakk om at man må ut og handle da, men jeg trur ALLE hadde klart og finne noe i skapet sitt/eller låne noe, som ser litt bedre ut en joggebukse !

et shørt med strikk i livet?en kjole i stretsj? en tunika, et eller annet,

jeg sliter med klær selv om dagen jeg, men kunne aldri falt meg inn og ta på meg joggebukse på 17 mai... og jeg hadde heller ikke råd til og kjøpe noe nytt, men fant da en svart kjole innerst i skapet, så får jeg heller bare pynte opp den litt med belte og smykker osv!

folk gjør jo seff som de vil, men skal man ut og se på tog osv, syntes jeg jogge bukse ser teit ut...

men nå må jeg jo innrømme at jeg reagerer på at folk kler på unga sine helt vanlige klar på 17 mai og jeg da.. får meg en det en dag man legger litt ekstra i og pynte seg!

Skrevet

Haha, det var det jeg sa tidligere også, bra snerpete høns har noe og snakke om mens vi andre nyter dagen og venter på baby:)

Skrevet

Enten blir det joggebukse el så går jeg naken !

Skrevet

da syntes jeg du skal gå naken:p

Skrevet

**Lykke**

anser meg selv svert lite snerpete men !:)

Skrevet

Hehe! Folk må da kunne troppe opp i hva de vil på 17.mai. :) Jeg har tre alternativer: sykehusuniform hvis jeg skal jobbe, koseklær hvis jeg har fri og vi blir hjemme, eller pen bukse/kjole hvis det blir noe sosialt den dagen. Fant masse fine sommerkjoler til 199/299/399 i dag, så nå slipper jeg å se ut som et dass i sommer. Hadde nok stusset hvis jeg så noen i joggeklær på 17.mai, men hadde vel tenkt at det var en grunn for bekledningen. Så god 17.mai til alle, både pripne og mindre pripne ;)

Skrevet

Handler bare litt om hvilket utrykk man ønsker å gi, jeg har ikke masse mammaklær osv men fant en gammel ullkjole som heldigvis maven passet i , sier bare at man føler seg ikke freshere enn man prøver å bli selv :) Man trenger ikke se ut som " et dass" hele svangersk, selv om de fleste Uke 20 kom vel inn av at hun som startet inlegget er rundt der .

Vi har alle hver vår smak , ha en fin dag alle sammen uansett !

føler seg som det av og til !

Skrevet

godt sakt puumi:)

man føler seg ikke bedre enn man man prøver og gjøre seg selv:)

men kos dere i joggebuksa, bare sørg for at den er ren og uten "kner" heheh:)

god 17 mai:)

Skrevet

Man ser vel ik ut som et dass me joggebokse. Syns 17mai e barnas dag,så ungene kommer til og vær pyntet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...