Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 ....moden, kresen og vet hva jeg vil og gjerne får det....og det kan jeg fint leve med:-) Barundersøkelse: Man spurte syv bartendere om de kunne tyde en kvinnes personlighet basert på hva hun drikker. Til tross for at hver enkelt ble intervjuet separat, var resultatet entydig: DRIKKER ØL Personlighet: Nonchalant, billig i drift, jordnær, kommer til å kaste opp på deg. Fremgangsmåte: Reis henne opp fra golvet, børst av henne og bær henne hjem. DRIKKER PARAPLY-DRINKER Personlighet: Dum, irriterende, virrer planløst omkring og er en pest og en plage. Fremgangsmåte: Gå ikke i nærheten av henne dersom du ikke vil bli "slaven" hennes. DRIKKER BLANDEDE DRINKER - INGEN PARAPLY. Personlighet: Moden, har kresen smak, vet hva hun vil og ser til å få det. Fremgangsmåte: Din Dersom hun er interessert i deg er det hun som spanderer drinker. DRIKKER VIN (FLASKEVIN, IKKE KARTONGVIN.) Personlighet: En tendens til å virke konservativ og klassisk. Sofistikert. Fremgangsmåte: Forsøk å snike inn reiser, mote og god mat i samtalen. Lyv gjerne om hva du jobber med. Hold deg unna fnising og raping. DRIKKER ABSOLUT-BASERTE DRINKER (LES: GROGG.) Personlighet: Lett på foten, tror at hun er trendy og sofistikert, men er egentlig håpløs i alle sammenhenger. Fremgangsmåte: Få henne til å kjenne seg smartere enn du er (kanskje ikke særlig vanskelig)… og du er halvveis i mål. DRIKKER SPRIT Personlighet: Alkoholisert tøs som vil bli full og irriterende, i nevnte rekkefølge. Fremgangsmåte: Letteste byttet i baren. Vent bare til hun er radiostyrt og kast deg så over henne. Advarsel: Forsøk ikke å drikke henne under bordet - da vil du havne på sykehuset til pumping.
Natteravnen* Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jaha... sia eg går for både pils og rødvin, alt etter som, so er eg also både nonchalant og konservativ, billig i drift, klassisk , jordnær og sofistikert...Ja-ja.. c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Ikke dårlig det Natteravn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå