Gå til innhold

min beibi dro avsted...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ja, ikke ennå, men pappa'n har veldig lyst til å ta han med på par dagers tur til sine foreldre. Gutten er 9 måneder nå, dette blir i såfall aktuelt om en måneds tid, da han er drøye 10 måneder. Jeg jobber, pappa'n har permisjon, og jeg skjønner jo at han har lyst på en tur mens han har sjansen (jeg var borte flere ganger med beibi da jeg hadde perm). Jeg ammer fortsatt, morgen og kveld og natt. Det er ikke mye melk, men mer kos- og trygghetsfaktor. Tanken på at de to skal reise får meg til å protestere villt! Jeg synes det blir en tøff og brå avrivning for gutten når han er vant til å ha meg der (altså med modifikasjoner; jeg er jo på jobb hele dagen og gjør jo andre ting også, uten at dette er noe problem). Selv om jeg pumper mens de er borte er jeg redd jeg kan miste melka når det uansett er så lite av den. Men så lurer jeg også; kan det være at jeg er mer avhengig av gutten enn han av meg? Noen som kan hjelpe med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det går veldig bra jeg :)

Han er jo med pappan sin, men jeg skjønner seperasjonsangsten!

Er slik selv :) hehe

Skrevet

Ja, hvorfor skulle det ikke gå like bra med pappa og bebis på tur som mamma og bebis på tur?? Den eneste dette er et problem for er jo deg...

Du mister ikke melka med to dagers pumping.

Skrevet

Nei det hadde ikke jeg gjort. Da tenker du jo på far og besteforeldre og ikke på babyen! Selv om han er hjemme med pappan når du er på jobb er han tross alt fremdeles fysisik avhengig av deg. Tilby mannen din å dra dit på besøk en helg når dere alle har fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...