Natteravnen* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Halloen, alle saman! Tenkte nok eg fann dokke til slutt,ja. Har ikkje vore so mykje på nett i det siste, man har sjølvsagt fått med meg at det vart litt `tynt i rekkene` i gamle reiret... Lurete litt rundt om for å sjå etter kjende nick, men heldigvis var det en liten fugl som kviskra meg i øyret, (takk) Hadde vore fælt om det skulle vere ei side med nesten berre bokmålsprat, syns eg ... ha-ha! Som vanlig måtte klokka bli over ellve før eg kom meg hit, kveldane mine er visst mykje kortare enn andre sine ;-) Har no hatt konfirmasjon, og det gjekk veldi fint, konfirmanten var strålande nøgd, og nydelig i ny bunad. mamma er atter nyoperert so vi kryssar alle fingrar for at ting blir bedre for ho framover. No skal eg prøve å oppdatere meg nokre sider ned her, ser ut til at det har vore litt aktivitet her, ja. Ikkje akkurat overraskande det heller! Koseli å sjå alle igjen! både med nye og gamle nick;-)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Halloen du ! Så koseli å sjå dæ da!! Håpa aljt e bra? ;o) Her er vi vet du.Å jeg har atter en gang skifta nick,hahaha. Gratulerer med overstått konfirmasjon også.Kan se for meg hvor fin bunad og konfirmant var. Håper mamman din blir bedre.Jeg krysser fingrene jeg også. Her er di veldig flinke til å skrive ser du ;o) Så lesestoff har du ei stund=) ÅÅÅÅ,så godt det var å se deg igjen da!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Koselig at du fant veien inn og at en fugl var snill og hjalp deg finne veien! Herlig med dialekt:-) Vel overstått med konfirmasjon. Kan tenke meg hun var flott i ny bunad!! Det er koselig å se datteren sin i et sånt plagg:-) Jeg var også så stolt så stolt av mi jente forrige søndag:-) Jeg fortsetter å krysse fingrene for mamman din, og alle de andre mammaene som sliter for tiden. Livet er ikke for amatører, det er helt sikkert! Ja her har vi det koselig og vi ler og tuller - akkurat som det skal være:-)
Natteravnen* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Ja, godt å ver `heime`!! på nytt forum. Det tar nok ei tid før eg kjem ned på lista her , men skal nok få ei viss oversikt! Må nok fortsette i morgon, kanskje snuppa søv ei stund, å vere på data når ho er rundt meg er ganske håplaust, men det treng eg nok ikkje å fortelle her ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Nei, å sitte og dibbe med små rundt bena er ikke mulig!! Du får bare jobbe deg gjennom etterhvert som du har tid:-) Nå tar jeg natta! Det er sent for meg som er A-menneske og skal tidlig opp imorgen og kjøre eldsta på jobb i soloppgangen:-) Ha en fortsatt god natt:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Hei til deg!!! Så fint at du fant veien. Det er ikke så lett, men vi har ikke gjemt oss altså)) Bra at det blir litt annet enn bokmål her. Men vi er ikke kjedelige fordi om vi skriver bokmål:-DD Vi krysser også fingrene for mammaen din og alle andre som har syke mammaer nå. Klart man er fornøyd på konfirmasjonen, det er sånn det skal være det.. Og med fin bunad og sikkert fint vær så kan det jo ikke bli bedre:o)) På gjensyn.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer med vel overstått konfirmant:0) Kan tenke meg ho var fin !! Gøy å sjå deg her inne , har tenkt slik på deg.Har ikkje fått sendt deg melding for mobilen min klikka og dei siste nr forsvann :0( Har tenkt slik på mammaen din, krysser alt eg har for ho.. Stor klem frå
Reveenka Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Hei på deg! Fint med sånne fugler ;-) Håper operasjonen blir vellykket for mammaen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå