Gå til innhold

Endelig!! Landet på vogn nå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krysser fingrene nå for at ingen av oss ombestemmer oss. Skal ikke titte mer på vogner nå, holdt på å gå ut av mitt gode skinn. Hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig.

Men etter en kjapp tur på Babyshop i kveld har vi bestemt oss. (Mistenker mannen for å si ja for å slippe å lete mer..hehe. Men han virket fornøyd han også da) Etter en runddans uten like der jeg først ikke klarte å venne meg av med tanken på at jeg MÅTTE ha en Emmaljunga, landet vi på Teutonia Spirit S3. Håper vi blir fornøyd.

Nå gjenstår det bare å velge type bag og farge, og sjekke pris i Sverige. :) Lettet jeg nå! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange og velge mellom ja. Såg en drømmevogn i byen 2 tim unda her. Teutonia,men den va dyyr.

Skrevet

Det tror jeg er godt valg! Det er den vi også skal ha.:o)

Skrevet

Den skal vi også ha!

I Sverige koster den: 5 199,- svenske + bag: 1 699,- for hard og 1 199,- for mykbag - både på Happyland, Svinesund og Den andre butikken på Nordby (like ved) Dette er svenske penger så litt billegere enn Norge (men skuffende liten forskjell)

Skrevet

Wow, det var ikke store forskjellen nei! Bestiller du fra Tyskland (der Teutonia kommer fra), så koster den 4500,- INKLUDERT bag!

Med porto og mva så lander du på ca. 5800,-

Skrevet

Tok litt i, totalsummen er 5600,- :o)

Skrevet

Tipper du kommer til å bli kjempefornøyd! Vi har en Teutonia Mistral Sport-utgaven etter 2-åringen som vi skal bruke om igjen til denne, for vi var veldig fornøyd. Nå er jo ikke den helt lik den du skal ha og ikke er det 3-hjuling heller, men de har nok mange likhetstrekk og mye av de samme funksjonene uansett. Vendbart håndtak osv og romslig plass, også i softbagen. Vi har ihvertfall vært knallfornøyde med vår Teutonia! :)

Skrevet

Hører egentlig til på 3.trimester. men kikk på www.lilleprinsen.no også, der koster den 6500 kr. vi følte hvertfall at det var greit å handle den i norge med tanke på om det skulle skje noe. men det var nå oss da :-) veldig god service der hvertfall og det betyr jo litt. sitter å venter på regntrekk og sportsvognsforlenger nå, spennende å se hvor lang tid det tar. vogna reiste vi til Bekkestua for å hente.

Skrevet

Vi kjøpte Teutonia Mistral 2008 m/softbag og stelleveske på Babyproffsen i Sverige. Det ble 6012NOK tilsammen - har snakket med ei på BabyShop i Hamar, og hun sier vi sparte ca 1800kr på å handle i Sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...