Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Krysser fingrene nå for at ingen av oss ombestemmer oss. Skal ikke titte mer på vogner nå, holdt på å gå ut av mitt gode skinn. Hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig. Men etter en kjapp tur på Babyshop i kveld har vi bestemt oss. (Mistenker mannen for å si ja for å slippe å lete mer..hehe. Men han virket fornøyd han også da) Etter en runddans uten like der jeg først ikke klarte å venne meg av med tanken på at jeg MÅTTE ha en Emmaljunga, landet vi på Teutonia Spirit S3. Håper vi blir fornøyd. Nå gjenstår det bare å velge type bag og farge, og sjekke pris i Sverige. Lettet jeg nå!
babysjuk82 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Er mange og velge mellom ja. Såg en drømmevogn i byen 2 tim unda her. Teutonia,men den va dyyr.
ChellBell - har født! Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Det tror jeg er godt valg! Det er den vi også skal ha.)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Den skal vi også ha! I Sverige koster den: 5 199,- svenske + bag: 1 699,- for hard og 1 199,- for mykbag - både på Happyland, Svinesund og Den andre butikken på Nordby (like ved) Dette er svenske penger så litt billegere enn Norge (men skuffende liten forskjell)
ChellBell - har født! Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Wow, det var ikke store forskjellen nei! Bestiller du fra Tyskland (der Teutonia kommer fra), så koster den 4500,- INKLUDERT bag! Med porto og mva så lander du på ca. 5800,-
ChellBell - har født! Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Tok litt i, totalsummen er 5600,- )
nr.4 i oktober Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Tipper du kommer til å bli kjempefornøyd! Vi har en Teutonia Mistral Sport-utgaven etter 2-åringen som vi skal bruke om igjen til denne, for vi var veldig fornøyd. Nå er jo ikke den helt lik den du skal ha og ikke er det 3-hjuling heller, men de har nok mange likhetstrekk og mye av de samme funksjonene uansett. Vendbart håndtak osv og romslig plass, også i softbagen. Vi har ihvertfall vært knallfornøyde med vår Teutonia!
mamman til juliprinsesse Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Hører egentlig til på 3.trimester. men kikk på www.lilleprinsen.no også, der koster den 6500 kr. vi følte hvertfall at det var greit å handle den i norge med tanke på om det skulle skje noe. men det var nå oss da :-) veldig god service der hvertfall og det betyr jo litt. sitter å venter på regntrekk og sportsvognsforlenger nå, spennende å se hvor lang tid det tar. vogna reiste vi til Bekkestua for å hente.
anette&tutta mari :) Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Vi kjøpte Teutonia Mistral 2008 m/softbag og stelleveske på Babyproffsen i Sverige. Det ble 6012NOK tilsammen - har snakket med ei på BabyShop i Hamar, og hun sier vi sparte ca 1800kr på å handle i Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå