Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har lest om det i flere aviser den siste tiden, her inne osv, at kvinner som har et friskt svarngerskap plutselig kan dø under fødsel. Barnet også, men jeg blir plutselig litt engstelig noen ganger. 'har en herlig gutt på 3 fra før, og er livredd for å måtte dø fra han, og pga jeg skulle ha en til. Flere som har slike vonde tanker? Vet det ikke er mange som det skjer med, men tanken gjør meg helt kvalm- Hun det stod om i avisa forrige uke, hadde mann og barn hjemme, men hun og barnet døde plutselig og livene var ikke å redde. Helt uten videre :0( Og nå er det ikke tiden for å høre om sånne saker, er også bare 18 uker på vei. mener ikke bekymre flere, men må bare få det ut litt,kanskje noen har noe betryggende å fortelle (jeg er helt frisk, fri for allergier, første fødsel gikk kjempe flott) Mvh
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Det kommer til å gå bra med deg og babyen din.Jeg "ser" litt mer enn andre. Og du trenger ikke bekymre deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå