Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å legge seg nå som alle trygdeMISBRUKERNE våknet (etter nokk en lang dag i sengen)..

Men noen må på jobb i morgen tidlig!

Sov godt alle vakre kjøttkværner.;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den grammatikken din, så er det jo åpenbart hvem som er trygdet her inne.. Men det er sikkert et sårt tema for deg, så derfor vet du at det er et sårt tema for andre også.

Skrevet

Får man trygd om man er dårlig på grammatikk altså? Hm... da har jeg er backup plan om eksamen går til helvete da...

Skrevet

Skulle akkurat til å si det - er det dårlig grammatikk trygd kommer an på, altså? Wow. Hvor melder jeg på alle barneskolelærerne mine, og (minst) halvparten av alle kjerringene på DiB?

Skrevet

Sorry, ikke trygdede, men trygdeMISBUKERNE.

Klarer man ikke å skrive ord som "nok" og "halv", så har man vel funnet seg et annet levebrød enn det som er resultatet av skolegang.

Og siden personen har så inngående kjenneskap til denne gruppen er det absolutt rimlig å tro at hun er en del av den.

Skrevet

De verste homofobe er jo ofte homofile selv etter hva jeg har forstått, så jeg antar at det er på samme måte med denne moroklumpen her. Hater trygdede fordi hun er trygdet selv, og ikke helt aksepterer at hun er lavest på den sosial rangstigen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...