*bolla pinnsvin* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Ser at alle heier henne frem i diskusjonen med samboeren (og det bør vi jo også), men det hun egentlig spør om er om det er rart (som jeg tolker dithen at hun lurer på om det er uvanlig) og det vil jeg jo si det er. Det er jo ikke veldig vanlig å velge en forlover av samme kjønn, selv om man selvfølgelig er i sin fulle rett til å gjøre det Er det flere som tolket innlegget på samme måte som meg?
piano♫ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Kanskje det var slik hun mente det. Jeg vil ikke karakterisere det som uvanlig å ha mannlig forlover, selv om majoriteten av de som gifter seg nok velger å ha forlover av samme kjønn.
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Ikke? Jeg har faktisk aldri hørt om noen som har hatt det før spørsmålet kom opp nå. Kanskje jeg har rar vennekrets...? He, he..
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Eller "velge forlover av motsatt kjønn", som det egentlig skulle stå..
piano♫ Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har hørt flere som har hatt det - sett det også. Som sagt, ikke like vanlig som samme kjønn, men likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå