Gå til innhold

Hva er den beste reisetrillen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste reisetrillen som er å få kjøpt?

jenta mi er 3.5 mnd ,så jeg vil at det skal hver mulighet for å legge ryggen godt ned :)

vil høre både positive og negative erfaringer, er helt blank på dette område med vogner ..hehe..

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt babydan reisetrille. Den er helt elendig å kjøre, og ryggen henger seg opp så det er vanskelig å få lagt ned minsten uten at han våkner. Veldig misfornøyd!

Skrevet

jeg har en fra McLaren... prisen er jo minuset, men er veldig fornøyd ellers! Også har den reisetrekk man kan kjøpe til.. veldig kjekt! Ryggen kan legges godt ned også.. også har den kalesje som kan dras litt ekstra ut hvis man går i motlys f.eks... og kjempegod å trille til å ha så små hjul! Ser man i utlandet så har nesten alle McLaren! ihverfall England/Frankerike...

Skrevet

Vi kjøpte en Koelstra da vi skulle ut på reise, veldig fornøyd fordi:

Den blir liten når den brettes sammen, har fått ta den med inn på flyet ved 4 av 5 flyvninger. Den 5. gangen måtte vi levere den ved flydøra.

Den er lett, under 5 kg mener jeg å huske.

Fordi den veier så lite kan man også enkelt bære barn + vogn opp trapper osv.

Det er veldig god liggevinkel, blir tilnærma flatt.

Minuset må være kjøreegenskapene, litt små hjul, beveger seg ikke veldig godt på ujevn grunn. Men helt ok.

• 3 uker senere...
Skrevet

vi er iallefall superfornøyde med mclaren! Kan legge den så og si helt ned i ryggen. Gleder oss til å bruke den i syden neste uke=)

Skrevet

Bugaboo Bee. Eneste minus er prisen. Men verdt å sjekke ut.

Skrevet

Er superfornøyd med min maclaren!!!=)

Skal bli en fryd å bruke den i Kreta i September...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...