Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Mitt barn har en bestevenn, som har ligget over her flere ganger og drar alltid fornøyd hjem og vil gjerne bli og ikke dra hjem. Jeg og mammaen går ikke veldig bra overens og nå holder hun barna fra hverandre. Ikke ta det feil vi har aldri kranglet er ganske like som mødre kansje bare litt for like untatt en STOR ting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg setter barnet mitt før meg selv og mine følelser og det gjør ikke denne andre mammaen. Barna savner hverandre masse men denne dritt dama driter i om barnet sitt lider under hennes egoisme. H va sier jeg til barnet mitt? Derfor jeg ikke skriver kjønnet på barna er i tilfelle denne mammaen er på denne siden i kveld eller senere. Trenger råd.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 jeg er dritt dama som du snakker om, så bare fuck off ditt dumme hespetre!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Barna kan vel være sammen selv om dere ikke vil omgås? Så rart at hun ikke kan se det.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 til dere begge.. d som er viktigst er at barna trives og har det bra.. jeg synes at dere som foreldre burde sette til side at dere ikke liker hverandre for barnas skyld.. dere er voksne mennesker og burde finne en løsning alle blir fornøyde med. er veldig dårlig at barna må lide for at foreldrene ikke liker hverandre. stakkars barn som ikke får leke og ha det gøy sammen. de har det sikkert ikke noe bra nå som de blir nektet å leke sammen.. barna kommer alltid først uansett!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Kansje kjæringa syns atte du er sjikkeli dust da.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Ok du som utgir deg for og være dama jeg snakker om . Det kan du bare glemme hun hadde ikke utalt seg så ufint vi er faktisk voksne. Men takk til dere andre, det er akkurat det jeg mener barna går jo først ikke vi foreldrene. Barnet mitt savner vennen sin jeg føler jeg har prøvd alt og nå vet jeg ikke hva jeg skal si til barnet mitt lengre men den dama har jeg i vrang strupen nå. Uff!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Vi er like voksne, din stygge ku, så når du slenger drit får du drit tilbake!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 ufin folk hær inne er.. oppfører seg som fjørtisser.. man kaller ikke noen for en stygg ku, for d første er det frekkt og for det andre skal man respektere andre mennesker selv om man kansje ikke liker de.. virker ikke som hun du prater om som nekter barnet sitt å være sammen med ditt barn er så voksen i hodet sitt.. det ser man jo på måten hun skriver til deg på.. barna skal komme først.. selv om hun har noe i mot deg så er det virkelig ikke nødvendig at barna skal lide.. de har rett til å kose seg og leke sammen med venner de er glad i og trives sammen med.. så for hver eneste person du ikke liker som har barn som henger med ditt barn skal du nekte dem å leke i lag?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 jeg har mine tvil om det er hun som svarer henne jeg da..trur det bare ei som bare MÅ late som hun er henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå